12 grudnia 2014

Shigatsu wa Kimi no Uso, OP "Hikaru Nara"


"Jeśli staniemy się światłem"
Wykonawca: Goose House
Romaji: Abeyukata
English: Lyrical Nonsense



Tęcze po deszczu oraz dzielnie rozkwitające kwiaty
Wypełniają świat kolorem;
Tamtego dnia skradłaś mi serce,
Gdy spoglądałaś na szkarłatne niebo

Ani jednej sekundy tego dramatu
Nie rozmaże upływający czas...
Ponieważ na wieczność wryje się głęboko w moje serce

Ty, to właśnie ty! Otworzyłaś mi oczy;
Nawet ciemność możemy rozświetlić, zmieniając je w rozgwieżdżone niebo
Przestań kryć smutek za maską uśmiechu,
Ponieważ każda z tych migocących gwiazd tylko czeka, by spowić cię swym blaskiem

Powitany przeze mnie poranek - całkiem zapomniałam o śnie -
Oślepiał jasnością,
Lecz nawet napięcie spowodowane przez uporczywy ból głowy zniknęło,
Gdy tylko ujrzałam twoją twarz

Milcząca romantyczność;
Twój głos zagląda w każdy skrawek mego ciała,
Jak cukier rozpuszczający się w herbacie

Ty, to właśnie ty! Podarowałeś mi ten uśmiech;
Nawet łzy możemy rozświetlić, zmieniając je w spadające gwiazdy
Zraniłeś się w rękę, ale proszę, mimo to nie wypuść nigdy mojej;
Z nieba wypełnionego marzeniami już niedługo spłynie dla nas jutro

Tym światłem-przewodnikiem byłaś ty,
Pociągnęłaś mnie za sobą biegiem;
Ani się obejrzałem, nasze ścieżki się spotkały
Teraz! Jeśli tylko odnajdziemy w sobie blask...

Ty, właśnie ty! Otworzyłeś mi oczy;
Niedługo wyjdziemy z mroku, dlatego...

Ty, to właśnie ty! Otworzyłaś mi oczy;
Nawet ciemność możemy rozświetlić, zmieniając je w rozgwieżdżone niebo
Przestań kryć smutek za maską uśmiechu,
Ponieważ każda z tych migocących gwiazd tylko czeka, by spowić cię swym blaskiem

Czy odpowiedź zawsze rodzi się z przypadku? Czy konieczności?
Wybrana przez nas kiedyś ścieżka stanie się naszym przeznaczeniem
Nadzieje i wątpliwości, które liczą się dla ciebie tak bardzo,
Z pewnością pchną nas naprzód i pomogą połączyć się ze światłem

***

Ameagari no niji mo rin to saita hana mo
Irodzuki afuredasu
Akane-iro no sora aogu kimi ni
Ano hi koi ni ochita

Shunkan no DORAMACHIKKU
FIRUMU no naka no hitokoma mo
Kienai yo kokoro ni kizamu kara

Kimi da yo kimi nandayo oshiete kureta
Kurayami mo hikaru nara hoshizora ni naru
Kanashimi mo egao ni mou kakusanaide
Kirameku donna hoshi mo kimi wo terasukara

Nemuri mo wasurete mukaeta asahi ga
Yatara to tsukisasaru
Teikiatsu hakobu zutsuu datte
Usureru kimi ni aeba

Seijaku wa ROMANCHIKKU
Koucha ni toketa SHUGAA no you ni
Zenshin ni meguru yo kimi no koe

Kimi da yo kimi nanda yo egao wo kureta
Namida mo hikaru nara ryuusei ni naru
Kidzutsuita sono te wo mou hanasanaide
Negai wo kometa sora ni ashita ga kuru kara

Michibiite kureta hikari wa kimi dayo
Tsurarete boku mo hashiri dashita
Shiranu ma ni KUROSU shi hajimeta
Hora ima da koko de hikaru nara

Kimi da yo kimi nandayo oshiete kureta
Kurayami wa owaru kara

Kimi da yo kimi nanda yo oshiete kureta
Kurayami mo hikaru nara hoshizora ni naru
Kanashimi mo egao ni mou kakusanaide
Kirameku donna hoshi mo kimi wo terasu kara

Kotae wa itsudemo guuzen? Hitsuzen?
Itsuka eranda michi koso unmei ni naru
Nigirishimeta sono kibou mo fuan mo
Kitto futari wo ugokasu hikari ni naru kara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz