15 maja 2016

Oda Nobuna no Yabou, OP "Link"

"Więź"
Wykonawca: Aimi
Słowa: Yuuki Misei
Kompozycja: Mitsuru Wakabayashi
Aranżacja: Yoshihiro Kusano
English & Romaji: Anime Lyrics
Ans. Unknown


Zaczynam czuć wszystkie przysięgi, które złożyłam na swój miecz
I naraz powraca ból;
Do krwi przygryzam wargi i pytam w duchu
"Czy istnieją na tym świecie czyny prawe i właściwe?!"

Tak, istnieją: ochrona ciebie, wiem, ale przed tym
Są też tysiące rzeczy, których się po mnie oczekuje
Nie pragnę specjalnego traktowania ani tytułów,
Nie chcę też jednak opowiadać kłamstw

Położę swe życie na szali, pędząc przez bezdroża
Pochłaniają mnie kolejne dni niekończących się potyczek, ale gdy odwracam się i za swoimi plecami dostrzegam ciebie,
Natychmiast przestaję drżeć
Gdy położę kres smutnym dniom, zobaczę wschodzące słońce własnych ambicji
Skup się na zepchnięciu przeznaczenia z twojej drogi i przyj naprzód;
Zwiąż nasze światy

Jestem na tyle bezlitosna, na ile wymaga tego zwycięstwo;
Ukochane dziecko Niebios i samotności jednocześnie...
Proszę, wsłuchaj się w ten głos, a pokażę ci:
Zaakceptuję swoje grzechy

A jeśli ktoś wtedy zaoferuje się rozrysować mapę przyszłości,
To nic, nie mów mi
Będę dalej tęsknić i szukać
Do życia nie potrzeba mi mrzonek

Pomiędzy wiecznymi wydawałoby się oczekiwaniami a dniami łączącymi się gdzieś obok mnie
Stoisz ty, przytakujesz
Dzięki tobie moje wahanie rozpływa się w powietrzu
Słońce mych ambicji wzniesie się wyżej niż niejeden płomień nienawiści
Tylko raz goniłam za mym przeznaczeniem,
Aby porozumieć się z własnym sercem

Dowodzi nami cisza, nawet gdy wpatrujemy się w siebie nawzajem;
Coś zalśniło na końcówce mego miecza
To ty odbijasz się w ostrzu
Zepchnę przeznaczenie z mojej drogi, odrzucę je dalej niż za jutrzejszy dzień,
Dalej niż za dziesięć lat, dalej za niż sto,
Nie przestawaj wiązać naszych światów

***

chikai no ha furuu setsuna
kanshoku soshite mata kizutsuite
kuchibiru o kamishimenagara
nani ga tadashii no ka to tou

anata mamoru demo sono mae ni
hatasu beki koto ga aru yo
tokubetsu nanka ni naritai nja nakute
watashi usotsukitaku nai

inochi o kakete kouya o kakeru tatakai no hibi no naka
furimuku to soko ni ite
furue tometekureru
kanashimi no hi ga tojireba yabou no hi ga noboru
unmei kettobashi omou mama susumou
sekai o rinku shite

youshanaku kachitoru hodo
kodoku to ten ni ai sareteyuku
kono koe o tsukamaetekure
tsumi wa uketometemiseru

dareka ga kaku miraizu naraba
oshietekurenakute ii
motometsuzukeru yo ikiteiru imi o
watashi maboroshi iranai

soko no mienu omowaku to tonariawaseteru hibi no naka
soko ni ite unazuite
mayoi keshitekureru
nikushimi no hi yori takaku yabou no hi wa noboru
unmei nazotta no wa tatta ichido dake
kokoro to deau tame

seijaku ni shihai sareta ichi tai ichi no niramiai demo
hirameita kissaki e
anata utsushiteiru
ashita yori juunensaki hyakunensaki e to
unmei kettobashi omou mama susumou
sekai o rinku shite

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz