23 czerwca 2014

AKB0048, IN "Ue Kara Mariko"



Tytuł: Ue Kara Mariko (Wielka Mariko)
Wykonawca: AKB48
Słowa i produkcja: Yasushi Akimoto



Jesteś ode mnie starsza
i jesteś wolnym duchem
Nie jestem w stanie przewidzieć
Co zrobisz następnym razem

W tłumie ludzi
Nagle się odwróciłaś
I kazałaś (mi)
się pocałować

Wielka Mariko
Jesteś sadystką!
Jakbyś chciała wymusić na mnie
dowód mojej miłości
Czemu tak nagle?
Czemu zamykasz oczy?
To tak na poważnie?
Czy to tylko żart?

Nasza różnica wieku mnie przeraża
Zupełnie jak na diabelskim młynie
Sprawiasz, że moje serce drży
Jestem wstrząśnięty

Gdy się zawahałem
By mnie zachęcić
(Cicho) powiedziałaś
„Jesteś tchórzem!”

Chciwa Mariko
Jesteś samolubna!
Testując tak
moją miłość
Dlaczego teraz?
Dlaczego w tym miejscu?
To tak na poważnie?
Kochanie?

Jesteś nieśmiała
A jednak droczą cię
Wydymasz usta

Wielka Mariko
Jesteś sadystką!
Jakbyś chciała wymusić na mnie
dowód mojej miłości
Czemu tak nagle?
Czemu zamykasz oczy?
To tak na poważnie?
Czy to tylko żart?

Mimo że (mimo że)
Jesteś starsza (jesteś starsza)
Myślę, że (myślę, że)
Jesteś najbardziej urocza na całym świecie
Mimo że (mimo że)
Jesteś starsza (jesteś starsza)
Dla mnie (dla mnie)
Jesteś wieczną nastolatką

***

toshiue no kimi wa
jiyuu honpou de
tsugi no koudou ga
boku ni mo yomenai

hitogomi no naka
kyuu ni furimuite
kimi wa (boku ni) KISU o
seganda

ue kara MARIKO
SADISUTIKKU na yatsume!
ai no fumie mitai
muchaburi
nande ikinari?
nande me wo tojiru?
kimi wa honki na no ka?
Joke na no ka?

toshi no sa wa SURIRU
marude kanransha
kokoro yurasarete
DOKItto surunda

tamerattetara
boku wo aoru you ni
kimi ga (sotto) itta
"ikujinashi!"

onedari MARIKO
wagamama na yatsume!
ai wo tamesu you na
shiuchi
nande ima na no?
nande kono basho de?
kimi wa honki na no ka?
Baby ka?

SHAI na kuse shite
itazurappoku
kuchibiru ogaraseru

ue kara MARIKO
SADISUTIKKU na yatsume!
ai no fumie mitai
muchaburi
nande ikinari?
nande me wo tojiru?
kimi wa honki na no ka?
Joke na no ka?

toshiue no (toshiue no)
kimi na no ni (kimi na no ni)
dare yori mo (dare yori mo)
kawaiku omoeru
toshiue no (toshiue no)
kimi na no ni (kimi na no ni)
itsu datte (itsu datte)
boku ni wa TIINEEJAA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz