26 czerwca 2014

Bayonetta, Theme "Something Missing"


"Czegoś mi brak"
Wykonawca: MiChi
English et romaji: Lyrics x2




Budzę się i widzę, że znajduję się w jakimś dziwnym miejscu;
Nie mam pojęcia, gdzie jestem
Tyle nieznanych słów, nic nie mówiących drogowskazów...
Próbuję poszukać odpowiedzi w pamięci

Błądzę po pustym mieście
Ze zranionym sercem - muszę jakoś temu zaradzić
Nie będę tak stać i czekać, czas wziąć sprawy w swoje ręce,
W końcu chcę odnaleźć powód, dla którego żyję

Poszukuję,
Ale czego?
Jakiejś niewiadomej
Chcę po prostu poznać jej znaczenie;
Ciągle nie wiem, co tu robię
Na razie pozostaje mi tylko wierzyć
Zamierzam walczyć, póki nie odnajdę drogi
Do tego czegoś, czego mi brak

Ludzie odważni nie lubią pokazywać swych łez
Nie pozwolę nikomu patrzeć na moje słabości,
Dlatego odgradzam się od innych grubą ścianą, och
Nie chcę znowu cierpieć...

Nie zamierzam być nikomu posłuszna;
Nie potrafię tak po prostu wrzucić na luz
Gdybym raz pozwoliła sobie na płacz, to nigdy bym nie przestała -
Muszę być silna

Poszukuję,
Ale czego?
Jakiejś niewiadomej
Chcę po prostu poznać jej znaczenie;
Ciągle nie wiem, co tu robię
Na razie pozostaje mi tylko wierzyć
Zamierzam walczyć póki nie odnajdę drogi
Do tego czegoś, czego mi brak

Samotność
Tak trudno mierzyć się ze wszystkim w pojedynkę
Często trafiają się dni wypełnione bólem
Tyle rzeczy...
Choćbym miała poświęcić samą siebie, to nie wolno mi spocząć

Skarbie, nie zatrzymuj się...
Kotku, nie zatrzymuj się...
Skarbie, nie zatrzymuj się...
O nie, nie zatrzymuj...

Poza mną nie ma nikogo,
To przeznaczenie należy wyłącznie do mnie;
Z twarzą zwróconą ku przeszłości
Jestem w stanie dostrzec moje jutro
Och, czy właśnie to jest mi pisane?
By nadal chronić, muszę dalej walczyć,
Póki nie odnajdę tego czegoś, czego mi brak

***

When I wake up I'm standing in a strange place
And I just don't know where I am
Shiranai kotoba, wakaranai signs
Kioku wo tadotte miru

Samayou empty city
Kaketeru heart, I need to fix this
Can't stand here waiting, gotta get it
I'm trying to find the reason for being alive

Sagashiteiru
Nani wo motometeiru
Nani ka wakaranai mama
Tada imi wo hoshigaru
I still don't know why I'm here
Ima dekiru koto just believe
I will keep on fighting till I find the way
To something that I'm missing

Tsuyogari de namida wa misetakunai
Don't wanna show my weaker side
So I build up a wall against everybody oh
Kore ijou kizutsuki takunai

Sunao ni narenai
Naritakunai
Can't let myself go
Namida yurushitara
Tomaranai kara
Must be strong

Sagashiteiru
Nani wo motometeiru
Nani ka wakaranai mama
Tada imi wo hoshigaru
I still don't know why I'm here
Ima dekiru koto just believe
I will keep on fighting till I find the way
This something I'm missing

Samishikute
Hitori kurushiku natte
Tsurai hi no hou ga ooku natte
So many things gisei ni shite demo
I have to go on…

Honey don't stop…
Baby don't stop…
Honey don't stop…
No, you don't stop…

Dare ni mo nai
Jibun dake no destiny
Kako to mukiau koto
Miete kita my tomorrow
Oh is this my destiny?
Mamoru mono no tame ni
Tatakai tsuzukeru
Till I find my way to something that I'm missing

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz