3 stycznia 2015

ARASHI "Bittersweet"


Tytuł: Bittersweet (Słodko-gorzki)
Wykonawca: ARASHI
Kanji: J-Lyric.net




We śnie widziałem, jak razem się śmialiśmy
Chcę Ci to powiedzieć, ale nie wiem jak; po prostu się w Ciebie wpatruję

Choć jesteśmy daleko od siebie, wiem, że gdziekolwiek jesteś
Dosięgnie mnie Twoja niosąca szczęście słodko-smutna piosenka

To cud, że znów udało nam się spotkać, posłuchaj tych uderzeń w mej piersi
Świat, który rodzi się przed moimi oczami – nie ma w nim wahania, jesteś tylko Ty

Miłość jest słodko-gorzka, wciąż tylko niezapomniane zapachy, które się rozpływają,
Nieodwzajemniona lecz wciąż mi droga, dodaje mi sił
Chcę pamiętać, więc by te wspomnienia nie znikły, od tamtego dnia wciąż się nimi otaczam
Gdybym mógł Cię teraz przytulić, zrobiłbym to tak delikatnie, jakbyś miała się rozpłynąć

To zdumiewające jak los ciągle splata nasze ścieżki
Chcę Ci powiedzieć jak bardzo Cię kocham, dość mam trwania w tym delikatnym bólu

Gdy zgubię się w rozsypanych porach roku
Znów zacznę Cię szukać, lecz moja piosenka Cię nie dosięgnie

Na myśl o tym wspomnieniu niebo koloru łez rozmazuje mi się przed oczami
Ponieważ nie chcę zapomnieć, wypełniam mą głowę Tobą, aż zdaje mi się, że wybuchnie

Chcę Cię znów spotkać, liczę tylko na ten jeden jedyny niespodziewany cud
Dla mnie jesteś niezastąpionym, olśniewającym światłem
Te smutne, niewypowiedziane uczucia wciąż wypełniają szczeliny w mym sercu
Gdy Cię czuję mam wrażenie, że się rozpływam

Gdybym Cię nie spotkał, żyłbym w zupełnie innym świecie
Jeśli miałbym być czegoś w życiu pewien, to tego, że dzięki Tobie tutaj zaszedłem
Kocham Cię bardziej niż ktokolwiek inny

Miłość jest słodko-gorzka, wciąż tylko niezapomniane zapachy, które się rozpływają,
Nieodwzajemniona lecz wciąż mi droga, dodaje mi sił
Chcę pamiętać, więc by te wspomnienia nie znikły, od tamtego dnia wciąż się nimi otaczam
Gdybym mógł Cię teraz przytulić, zrobiłbym to tak delikatnie, jakbyś miała się rozpłynąć

***

Yume no naka de kimi to waraeru nara arinomama o
Tsutaetakute wakaranakute tada kimi dake o mitsumeteta

Hanareta basho kara demo todokukara ima doko ka de
Shiawase o hakobu amaku setsunai kimi no uta

Meguriaeta kiseki ga hora kono mune o tataita
Umareteku sekai wa tamerai mo naku tada kimi de somatte yuku

Koi wa amakute nigai toketeku yō na wasurerarenai kaori bakari
Kanawanai kedo itooshī boku o tsuyokusaseru
Shiritai kienai omoide nara ano hi no mama tsutsumikonde
Kimi o tsuyoku dakishimetara tokete yuku hodo yasashiku

Fushigina hodo kimi ga hanarenaikara akogare demo
Todoketakute modokashikute yawarakana itami no naka de

Koboreochita kisetsu ni tomadoeba mata doko ka de
Kimi o sagashiteru todoku koto nai boku no uta

Namida iro ga nijimu sora ni omoide o ukabete
Wasuretakunai kara harisakeru hodo mata kimi de afurete yuku

Soshite meguriaitai tatta hitotsu no omoigakenai kiseki bakari
Kimi igai kawari no nai mabushii hodo no hikari
Setsunai ienai kimochi wa mada mune no sukima shimikonde
Boku no subete nagareru yō ni kimi o kanjite iru kara

Kimi ni moshimo deawanakereba marude chigau sekai ga mieteitanda
Tashikana koto ga areba kimi ga iru kara koko ni boku wa iru yo
dare yori mo kimi o

Koi wa amakute nigai toketeku yō na wasurerarenai kaori bakari
Kanawanai kedo itooshī boku o tsuyokusaseru
Shiritai kienai omoide nara ano hi no mama tsutsumikonde
Kimi o tsuyoku dakishimetara tokete yuku hodo yasashiku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz