3 stycznia 2015

ARASHI "P・A・R・A・D・O・X"

Tytuł: PARADOX (PARADOKS)
Wykonawca: ARASHI
Kanji: J-Lyric.net





O północy mam gęsią skórkę z podniecenia
Nie mogę się powstrzymać, sierp księżyca skierowany ku górze

Niech ktoś mi powie to, o czym nikt nie wie
Powiem ci wszystko, oczarowały mnie twoje perfumy

Tak jak tego chcemy!
Tak gwałtownie!
Czy mnie czujesz?
Zaraz zwariuję!

Ta grawitacja jest przyjemna dla nas obojga
W tym krótkim czasie chcę zobaczyć wszystko

Gdyby to był sen, nie droczyłabyś się tak, więc wiem, że skłamałaś
Bezczelna jesteś... Przyciągasz mnie swoimi biodrami...

Puls przyśpiesza, nieznośne przyciąganie,
Stan podniecenia, dłużej już nie wytrzymam

Tak jak czujemy!
Goręcej!
Czy mnie czujesz?
Zaraz zwariuję!

Nie mogę się powstrzymać... Och, dodajesz mi skrzydeł
Wstrząsnę tobą, gdy się spleciemy... Lećmy w noc!

P A R A D O K S Sprawię, że przestaniesz, skarbie
P A R A D O K S Sprawię, że przestaniesz
P A R A D O K S Sprawię, że nie przestaniesz, skarbie
P A R A D O K S

Od cienia na okiennicy po twoją nagą postać
Upływ czasu mierzę w blasku księżyca i kolejnych rankach
I nawet teraz wciąż jestem głęboko w twoim wnętrzu
Istnieje dystans między nagością naszych ciał i pustką w naszych głowach

O tak! Czy sprawisz, że wzniosę się pod niebiosa?

Tak jak tego chcemy!
Tak gwałtownie!
Czy mnie czujesz?
Zaraz zwariuję!

P A R A D O K S Sprawię, że przestaniesz, skarbie
P A R A D O K S Sprawię, że przestaniesz
P A R A D O K S Sprawię, że nie przestaniesz, skarbie
P A R A D O K S

***

Mayonaka awadatsu chi ga sawai deru
I can't stop this uwamuku mikazuki
Dare mo shiranai no Somebody tell me about it
Oshiete yaru yo Hikareteru Your perfume

Omou mama ni!
Sō hageshiku!
Can't you feel me?
Going crazy!

This gravity tagai ni Feel good
Kitsume no Timing Subete mitainda

Yume naraba jirashisugi I know you lied
Gōin da ne Koshitsuki de hikiyoseru

Kodō ga Acceleration Tamaranai Attraction
Excited condition Mō gaman dekinai

Kanjiru mama ni!
Motto atsuku!
Can't you feel me?
Going crazy!

Tomerarenai Oh, you take me higher
Karamari Shake you Let's fly into the night!

P・A・R・A・D・O・X I'm gonna make you stop it baby
P・A・R・A・D・O・X I'm gonna make you stop it
P・A・R・A・D・O・X I'm gonna make you keep on baby
P・A・R・A・D・O・X

Madowaku ni nobiru kage kara hadaka no kanata
Toki o kizamu tsuki akari to amata no asa ga
Imadani mada matowaritsuku anata no sanaka
Arawa hakanaki atama to karada no hazama

Oh yeah! Can you make me fly high?

Omou mama ni!
Sō hageshiku!
Can't you feel me?
Going crazy!

This gravity tagai ni Feel good
Kitsume no Timing Subete mitainda

P・A・R・A・D・O・X I'm gonna make you stop it baby
P・A・R・A・D・O・X I'm gonna make you stop it
P・A・R・A・D・O・X I'm gonna make you keep on baby
P・A・R・A・D・O・X

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz