8 lipca 2015

Sailor Moon Crystal, IM Rei & Minako "Star on Stars"

"Gwiazdy wśród Gwiazd"
Wykonawca: Rina Satou i Shizuka Itou jako Rei i Minako
Słowa i muzyka: Akiko Kosaka
Romaji et English: mewpudding101
Problem z piosenkami z Crystala jest taki, że cały rozwój postaci znajduje się w ich tekstach zamiast w anime. I tak Rei i Minako wychodzą w Star on Stars na totalnie pustaki chwalące się kolorem włosów, co w normalnych warunkach stanowiłoby dodatek do ich zwykłych charakterów. Good work, Toei.


***

Zawsze marzyłam,
By znaleźć się w świetle reflektorów...

Moje cudowne blond włosy są dowodem na bycie gwiazdą
Uwielbiam scenę! Rażące światła reflektorów biją z każdej strony!! Piu!!!
Zza moich długich nóg dobiegają mnie oczarowane spojrzenia;
Postoję w tej pozie trochę, ok? Rany, rany.

Miłość Miłość i Piękno Ry-Ry-Ry-Ry Rywalka
Prawdziwa Prawdziwa Rywalka Du Du Du Du...
Tańcz Tańcz w Rytm Muzyki La-La-La-La Swing
Prawdziwa Prawdziwa Rywalka Du Du Du Du...

O nie, nie; gwiazda musi kusić kruczoczarną grzywą, bez dwóch zdań
Gdy ich dotykasz, przechodzi cię dreszcz! Zgiń, przepadnij, zazdrości!!
Znad płomieni widzę, jak się krzywisz;
Całą potęgę zwierzęcego magnetyzmu zachowuje dla siebie - o tak.

To ja jestem Gwiazdą wszystkich Gwiazd
Gwiazda wśród Gwiazd
Nie przegram, nie ugnę się, nie upadnę
Gwiazda wśród Gwiazd

Dobra forma dla gwiazdy to mus
Mam w sobie pełno energii! Mówi o mnie coraz więcej osób!! V!!!
Moja czerwona wstążka zawraca ludziom w głowach;
Rzucę na ciebie ten czar i nie puszczę, hehe

Miłość Miłość i Piękno Ry-Ry-Ry-Ry Rywalka
Prawdziwa Prawdziwa Rywalka Du Du Du Du...
Tańcz Tańcz w Rytm Muzyki La-La-La-La Swing
Prawdziwa Prawdziwa Rywalka Du Du Du Du...

Potęga mistycyzmu ma w sobie iście piekelny urok
Jestem maksymalnie skoncentrowana! Moje przepowiednie zawsze się spełniają!
Zakończę ten pojedynek, nie tracąc opanowania; wzdycham głęboko
Nie mam czasu na twoje gierki - właśnie, nie mam.

To ja jestem Gwiazdą wszystkich Gwiazd
Gwiazda wśród Gwiazd
Nie spalę raka, nie zagapię się, nie spocznę
Gwiazda wśród Gwiazd

To ja jestem Gwiazdą wszystkich Gwiazd
Gwiazda wśród Gwiazd
Nie przegram, nie ugnę się, nie upadnę
Gwiazda wśród Gwiazd

Tak więc jesteśmy Gwiazdami!!
Gwiazdami wśród Gwiazd!! Gwiazdy!! GWIAZDA!!

***

Zutto yume mitekita wa
SUPOTTO abiru hi wo

Jiman no BURONDO wa Star no shirushi
SUTEEJI saikou! RAITO sakuretsu!! Piu!!!
Bikyaku no mukou ni Uttori mesen
Kono POOZU Kugitsuke ni shichau kara Mou Mou

Love Love Beauty Ra-Ra-Ra-Ra Rival
Pure Pure Rival Du Du Du Du...
Dance Dance Music La-La-La-La Swinging
Pure Pure Rival Du Du Du Du

Iya iya kurokami wa SUTOREETO desho
Saeru chokkan! JERASHII taisan!!
Honoo no mukou ni Tajirogu anata
Hikitsukeru PAWAA Hitori jime desu wa Hai

Watashi koso ga hoshi no Star
Star on Stars
Makenai Kujikenai Taorenai
Star on Stars

Undou shinkei wa Star no jouken
Tairyoku batsugun! Ninki joushou!! V!!!
Akai RIBON ni Kura kura memai
Makikonde Hanasanain dakara Ufu ufu

Love Love Beauty Ra-Ra-Ra-Ra Rival
Pure Pure Rival Du Du Du Du...
Dance Dance Music La-La-La-La Swinging
Pure Pure Rival Du Du Du Du

Shinpi no chikara wa Mashou no miryoku
Hitasura shuuchuu! HITTO uranai!!
Cool ni kimeru wa Tameiki toiki
Aite ni shiteru hima mo nai desu wa Ee

Watashi koso ga hoshi no Star
Star on Stars
Terenai Okurenai Yasumanai
Star on Stars

Watashi koso ga hoshi no Star
Star on Stars
Makenai Kujikenai Taorenai
Star on Stars

So, we are the STAR!!
Star on Stars!! Stars!! STAR!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz