13 listopada 2016

Death Parade, ED "Last Theater"

"Ostatni Teatr"
Wykonawca: NoisyCell
Słowa: Ryosuke / Ryo
Kompozycja: Ryo
Tekst: AnimeLyrics.com



Umrę
Czy to już koniec?
Nie widać drogi
Jestem taki zmęczony

Nie rozumiem, jak ta reakcja łańcuchowa
Mogła doprowadzić mnie do krawędzi, z której spoglądam w dół
Czy ten ostatni krok uczyni mnie wolnym?
Mógłbym zatopić się w mroku...
Uświadomić sobie, jaki jestem przerażony...

"Nie chcę niszczyć swego życia..."
Przypomnij sobie~~

"Wiem, że chcesz..."
"Już dobrze"
Przypomnij sobie~~

Umrę
Czy to już koniec?
Nie widać drogi, którą mógłbym pójść
Czuję się taki opuszczony
Moja krew leży na podłodze
Tym razem straciłem kontrolę

Przestałem się zastanawiać
Żyłem odruchami
Nie uczyniłem w życiu nic, poza pustą, kłamliwą ucieczką
"Bądź sobą"
Ile razy się tego nasłuchałem...
Wiem, że jeśli sobie przypomnę,
To znajdę w sobie dobro--
Mam to gdzieś

"Nie chcę niszczyć swego życia..."
Przypomnij sobie~~

"Wiem, że chcesz..." [nie wiem]
"Już dobrze" [wcale nie jest dobrze]
Przypomnij sobie~~ [myślisz, że mnie znasz?]

Ciąglę wierzę
Ciągle wierzę w siebie

Umrę
Czy to już koniec?
Nie widać drogi, którą mógłbym pójść
Czuję się taki opuszczony
Moja krew leży na podłodze
Tym razem straciłem kontrolę

Nie chcę umierać,
Jeśli to rzeczywiście koniec
Nie widać drogi, którą mógłbym pójść
Czuję się taki opuszczony
Moja krew leży na podłodze
Nie godzę się na to

Kto decyduje, co jest dobre?
Nikt mi na to nie odpowie
Więc odwrócisz się
Czy znikniesz?
Moje serce wyje
Pewnie nigdy nie poznam prawdy
Ale muszę iść

Muszę iść

***

I'm not gonna make it
Is it almost over now?
Can't see the way
Run down

I can't understand how this chain reaction
Has brought me to the edge I'm looking down
One more step would it make me free?
I could fall into the darkness
Realize that I'm just so afraid

"I don't want to destroy life..."
Remember~~

"I know you want to"
"It's alright"
Remember~~

I'm not gonna make it
Is it almost over now?
Can't see the way to go
I feel so alone
My blood is on the ground
This time I lost control

I gave up my thoughts
Lived just by reaction
Made nothing but a fake, empty escape
"Be true to yourself"
I've heard enough of that
I know if I remember
I'll find the good
I don't care

"I don't want to destroy life..."
Remember~~

"I know you want to" [I don't know]
"It's alright" [It's not alright]
Remember~~ [You think you know?]

I still believe
I still believe in myself

I'm not gonna make it
Is it almost over now?
Can't see the way to go
I feel so alone
My blood is on the ground
I can't forgive this anymore

I just wanna make it
If it's almost over now
Can't see the way to go
I feel so alone
My blood is on the ground
I can't forgive this anymore

Who chooses what is right?
No one can begin to say
So will you turn around
Or will you fade away?
My heart is crying out
I may never see
But still I have to go

I have to go

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz