13 listopada 2016

Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu, OP "Usurahi Shinjuu"

"Wspólne samobójstwo stąpające po bardzo cienkim lodzie"
Wykonawca: Megumi Hayashibara
Muzyka i słowa: Ringo Shiina
Romaji: AnimeLyrics.com
English: Lyrical Nonsense



Powiedz, czemu nie patrzysz mi w oczy? No? Och, pewnie zaraz powiesz coś w stylu
"wstrząsa mną, gdy cię widzę", już ja to znam. No dobrze,
Ale czyja to wina... że jestem jaka jestem?

Wiesz, przez cały ten czas czekałam, aż ruszysz za mną w pogoń.
Spotykamy się wreszcie po Bóg wie jakim czasie, a ty nawet nie pójdziesz ze mną do łóżka? No chodź. Aaach.
Czas zacząć życie od nowa - wszystko, co spowodowałeś, to wyłącznie twoja wina!
Nie rozumiem, czym jest to całe "szczęście". Kiedy mielibyśmy go doznać?
Ależ ty mnie męczysz. Mam rozpruć sobie flaki, żeby tylko udowodnić ci, że mogę? Przyjrzyj się dobrze
Kobiecie zepsutej do szpiku kości.
Kocham cię, kocham cię na zabój - proś o co tylko chcesz, dam ci wszystko! Nie, a właśnie że cię nienawidzę.
Nienawidzę cię z całego serca - oddawaj, coś wziął, natychmiast! Żartowałam... Ale to już nieważne, czas na ostatnie pożegnanie!
To wszystko, każdy szczegół, każdy fakt kręcą się wokół ciebie!
Dobrze wiem, że tak radość, jak i pech mają to do siebie, że mogą zniknąć w mgnieniu oka.
Ta w tej chwili chłodna, lecz ciepła dłoń zasmakowała wszystkiego, co można było zaoferować. Nie sądzę,
Byśmy byli w stanie wynieść coś jeszcze z tej sytuacji, mój okropny ukochany... Pożegnanie powinno łamać mi serce,
Jednak czuję jedynie satysfakcję - złote dni dawno minęły. Czas zakończyć
To życie zawieszone w próżni...
Lód staje się coraz cieńszy. Poza mną nie ma tu nikogo.

***

Nee, doushite me wo awasou tomo shinai no. Naze. Kitto
"Chokushi ni taenai." to demo iu'n deshou. Douse. Jaa
ittai dare yo. Konna onna ni shita no wa dare.
Nee, matteitanda yo otte kite kureru no wo zutto.
Yatto aetatte no ni daite mo kurenai no kai. Chotto. Aa
Jinsei go-hasan. Omae-san anta no sei datte.
Wakannai no. Shiawase tte nani. Dore ga sore datte no yo.
Mendokusai wa. Noumiso mo wata mo baramaite miseyou ka. Hone no zui
made somenukareta onna wo gorannasai.
Suki yo daisuki, minna anta ni ageru. Iie. Kirai daikirai
yo, yappari kaeshite imasugu. Nante. Mou osoi wa namusan.
Omae-san de dekiten da, zenbu.
Wakatten no. Shiawase mo, fukou mo, koku ikkoku kieuseru.
Hiyako iyou de attakai kono te ga, ajiwai tsukushita wa. Kore
ijou wa nanni mo nai to omou no. Nikuku kawaii hito yo. Itai you de
kimochi ii o-wakare yo. Sugisatta ano hibi. Todometeiru mama
no inochigoto owarasete shimaitai.
Usurai de iku wa. Watashi wa hitoribocchi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz