16 grudnia 2011

Evangelion: Death & Rebirth, ED "Tamashii no rufuran"

Tytuł: Tamashii no rufuran (Refren Dusz)
Wykonawca: Yōko Takahashi






Kurcze, ten cały Evangelion to jednak świetne anime...


***

Watashi ni kaerinasai kioku o tadori
Yasashisa to yume no minamoto e
Mō ichido hoshi ni hikare umareru tame ni
Tamashii no rufuran

Aoi kage ni tsutsumareta suhada ga
Toki no naka de shizuka ni furueteru
Inochi no yukue o toikakeru yō ni
Yubisaki wa watashi o motomeru

Dakishimeteta unmei no anata wa
Kisetsu ni saku marude hakanai hana
Kibō no nioi o mune ni nokoshite
Chiriisogu azayakana sugata de

Watashi ni kaerinasai umareru mae ni
Anata ga sugoshita daichi e to
Kono te ni kaerinasai meguriau tame
Kiseki wa okoru yo nandodemo
Tamashii no rufuran

Inoru yō ni mabuta tojita toki ni
Sekai wa tada yami no soko ni kieru
Soredemo kodō wa mata ugokidasu
Kagiri aru eien o sagashite

Watashi ni kaerinasai kioku o tadori
Yasashisa to yume no minamoto e
Anata mo kaerinasai aishiau tame
Kokoro mo karada mo kurikaesu
Tamashii no rufuran

Watashi ni kaerinasai umareru mae ni
Anata ga sugoshita daichi e to
Kono te ni kaerinasai meguriau tame
Kiseki wa okoru yo nandodemo
Tamashii no rufuran

***

Wróć do mnie, podążając za wspomnieniami,
Wróć do źródła czułości i marzeń
Ponownie zalśnij w gwiazdach, by móc się narodzić
Refren Dusz

Moje nagie ciało owinięte w błękitny cień
Cicho drży we wnętrzu czasu
Twoje palce szukają mnie
Jakbyś chciał w ten sposób zapytać o cel życia

Otulając swe przeznaczenie,
kwitniesz w tej porze roku jak ulotny kwiat,
Który, pozostawiając w piersi aromat nadziei,
Szybko traci swą doczesną formę

Wróć do mnie, nim jeszcze się narodzisz
Wróć na ziemie, na której żyłeś
Wróć w me ramiona, byśmy mogli znów być razem
Wciąż zdarzają się niezliczone cuda
Refren Dusz

Gdy zamykam powieki, jak gdyby modląc się
Świat po prostu znika w odmętach mroku
Niemniej jednak bicie mojego serca znów przyśpiesza
Szukając wieczności posiadającej granice

Wróć do mnie, podążając za wspomnieniami,
Wróć do źródła czułości i marzeń
Ty też wróć do mnie, byśmy mogli się wzajemnie kochać
Odtwórz swe serce i cało
Refren Dusz

Wróć do mnie, nim jeszcze się narodzisz
Wróć na ziemie, na której żyłeś
Wróć w me ramiona, byśmy mogli znów być razem
Wciąż zdarzają się niezliczone cuda
Refren Dusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz