23 czerwca 2012

Bakuman, ED3 "Monochrome rainbow"


"Bezbarwna tęcza"
Wykonawca: Tommy heavenly6
Muzyka/Aranżacja: Mark i John
Ang/romaji: jpoptime.com


***

Kuri kaesu nibuku detarame na sekai
Urusakute mimi wo fusaida
Nan no tame ni kizu tsuke atte iru no?
Can you hear my heartbeat
I trust you my friend

Zetsubou ni fushita kokoro no sumi
Ori kasanaru mujun no kage ni
Mune wo itame nagara
Ashita wo yume mireru no?

Toori ame no ato ni mitsuketa niji wo omotte
Me wo tojiru fly with me donna nagai yume mo
Iro ase nai kimi to nara
Egaki daseru kie nai niji mo
Deaeta ano hi ni mita tsuki akari de sae mo
Utsushi dasu nando demo nando demo

Sensai ni hibiku oto no nai sekai
Naki gao no piero ga warau
Ochita hoshi ni nani wo negaeba ii no?
Kudaranai zenbu ki ni ira nai

Atama no naka iki wo hisome
Nigeru boku wo osae konda
Machigae nai ikikata nado
Dare ga oshiete kureta?

Sono yume wa mihatenu eikou no youni mieta
Usurete yuku kakushin ni obie nagara
Tsukameru mono wo motomete
Yasuragi sae tatte kita nowa
Akirame janakute
Yume wo koeru tame

Yakusoku no basho e
Kimi wo tsurete yuku

I’ll take you to my world
I’ll show you my sweet eternal dreams

Toori ame no ato ni mitsuketa niji wo omotte
Yume wo miru fly with me
Donna kurai sora mo kagayakaseru kimi to nara
Monokuroomu na niji wo koete
Kie nai keshiki wo sekai wo kimi no hitomi ni
Utsushi dasu nando demo nando demo

***

Monotonny, powolny i popieprzony świat
Jest tak głośny, że zatykam uszy
Dlaczego ranimy siebie nawzajem?
Czy słyszysz bicie mojego serca, skarbie?
Ufam ci, przyjacielu...

Kąt mojego serca pokłonił się rozpaczy
Pośród kolidujących, sprzecznych cieni
Boli mnie serce
Czy nadal mogę śnić o jutrze?

Myślę o tęczy, którą ujrzałam po prysznicu
Zamknij oczy, odleć ze mną; nawet jeśli to będzie długi sen
Nigdy nie minie, jeśli będziemy razem
Wieczna tęcza została narysowana
I nawet blask księżyca z dnia, w którym cię poznałam
Będzie się odbijał raz za razem

Bezdźwięczny świat zaczyna delikatnie rozbrzmiewać
Klaun z mokrymi oczyma się śmieje
Czego powinnam chcieć od spadającej gwiazdy?
Ale to głupie, wszystko działa mi na nerwy

W mojej głowie, trzymam
Część mnie, która wstrzymuje mi oddech i próbuje uciec
Od właściwego sposobu życia
Czy ktoś mnie nauczył, jak to zrobić?

Tamten sen zaczyna wydawać się nieosiągalną chwałą
Brak mi pewności, więc stałam się lękliwa
I zaczęłam szukać czegoś, czego mogłabym się chwycić
Oderwać się od spokoju i stabilności
To nie znaczy poddać się
To ja muszę powstrzymać mój sen

Zabiorę cię
Do obiecanego miejsca

Zabiorę cię do mojego świata
Pokażę ci słodkie, wieczne marzenia

Myśląc o tęczy, którą ujrzałam po prysznicu
Śnię, leć ze mną
Nieważne, jak ciemne jest niebo; rozjaśni się, gdy będziemy razem
Przelećmy obok bezbarwnej tęczy
Pozwól niezmiennemu krajobrazowi, pozwól światu
Odbić się w twoich oczach raz za razem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz