23 czerwca 2012

Bakuman, IN "Crow's Sky"

"Niebo Wrony"
Wykonawca: Shuhei Kita
Aranżacja/Kompozycja: N/A
Romanji: tekstowo.pl
Ang: languagebymusic.com



Jest to opening do anime "Crow!", stworzonego w Bakumanie na podstawie mangi Nizuma Eiji'ego.

***
Fukaku iro ga kieru made nuri tsubusareta yoru to
Hikari ga nemuri nitsuita koko ha holy world
Me wo kora sezu ni iru nara me wo tojitereba ii sa
Koko ga ki ni iranai nara, ima sugu ni tobi tateba ii dake

Dareka no sora de wa naku Kokoro ga sashishimesu sora e !

I can break the dark ! Cause I’m deeper dark !
Ah, kake dasu no sa
Hirogeta tsubasa wa yami yori mo kuroku
Ubawareta kagayaki ga, ah, kizami tsuketa
Hitomi no honoo ga, ima nanoru nosa "crow" !

Tooku koe ga kare hate te oto wo naku shita yoru ni
Munashiku hibiku uta nara wara e, ha ! Ha ! Ha !
Mimi wo suma sezu iru nara fusai de ireba ii sa
Koko de nani ka okosu nara, hade ni sawagi tatereba ii dake

Kurayami ni tora wareta Kokoro wo ubai kaesu tame !

I was borm from dark ! But I break the dark !
Ah, tatakau no sa
Dai ta ikari wa sono chi yori akaku
Te ni ireta kanashimi wo, ah, tsuki hanashita
Hitomi no honoo ga, moe koto goto kiru made "crow" !

Shikumareta kono close sky Kowashite sono mukou no sora e !

I can break the dark ! And I surpass dark !
Ah, kake dasu no sa
Hirogeta kokoro wa sora yori mo aoku
Ushina atta kagayaki wo, ah, tori modoshita
Jiyuu na tsubasa de ikuze fly to crow's sky !

***

Dopóki głębokich kolorów nie przykryje warstwa nocy
To miejsce będzie świętym światem, w którym śpi światło
Jeśli nie zamierzasz patrzeć, równie dobrze możesz zamknąć swoje oczy
Jeśli nie interesuje cię to miejsce, równie dobrze możesz stąd odejść

Nie do czyjegoś nieba, lecz do nieba, które ty słyszysz

Mogę złamać mrok! Jestem bardziej mroczny!
Ach, po prostu szybuję
Moje rozłożone skrzydła są ciemniejsze niż sama ciemność
Zdobędę blask, który został mi ukradziony
Płomienie w mych oczach zwą się „wrona”!

Odległy głos milknie w bezdźwięcznej nocy
Celowo śmieje się tak: „Ha! Ha! Ha!”
Jeśli nie słyszysz tego wyraźnie, równie dobrze możesz zatkać swoje uszy
Jeśli chcesz by coś się tutaj stało, musisz po prostu narobić zamieszania

Żeby odzyskać swoje serce, które uwięziła ciemność!

Narodziłam się z mroku, ale łamię mrok!
Ach, po prostu walczę
Moja nienawiść, czerwieńsza niż sama krew
Odpycha, ach, smutek, który jest moim udziałem
Dopóki nie wypalą się płomienie mych oczu, jestem „wroną”!

Złam to fałszywe bliskie niebo i mierz dalej, ponad nieba!

Mogę złamać mrok! I przewyższyć mrok!
Ach, po prostu szybuję
Moje otwarte serce, bardziej niebieskie niż niebo
Odzyskałem blask, który kiedyś utrafiłem
Na skrzydłach wolności odejdę,
Odlecę do Nieba Wrony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz