9 lutego 2015

Aldnoah.Zero, IN "No differences"

"Żadnych różnic"
Wykonawca: Aimee Blackschleger
Muzyka: Sawano Hiroyuki
Słowa: Benjamin Anderson i mpi
English: Aldnoah.Zero Wiki
Ans. Black_Butterfly


Przestałam się tym przejmować wieki temu
Tam, gdzie pochodziliśmy z tej samej rzeki,
Zastanawiając się, czy oszaleliśmy...
Nie dbam o to, co stało się kiedyś
I ich także nie obchodzą stare zwady
Walczą wszędzie, gdziekolwiek zawitam
Błagam was!
Czy możemy zaprzestać tych wojen?

Zrób krok w tył;
Zmierz się z rzeczywistością - TAK!
Nie słyszysz mnie... Nie!
Ale możesz to zmienić, wystarczy chcieć
Czy wiesz?
Każdego dnia ludzie wylewają łzy
Wzbijmy się
Dziś za Ziemię i Mars!

Nie zatrzymuj mnie teraz,
Rozejrzyj się, spójrz na świat;
Jak zakończyć tę wojnę?
Witaj. Ale czy jesteśmy pewni tego, co chcemy zrobić?
Wrócisz nazajutrz, wiem,
Ale muszę wiedzieć...
Rozejrzyj się, spójrz na świat;
A więc za co walczymy?
Mogę cię o coś zapytać?
Dlaczego niebo jest niebieskie?
Niczym się nie różnimy,
Ty i ja

Zrób krok w tył;
Zmierz się z rzeczywistością - TAK!
Nie słyszysz mnie... Nie!
Ale możesz to zmienić, wystarczy chcieć
Nie wiesz?
Każdego dnia ludzie wylewają łzy
Wzbijmy się
Dziś za Ziemię i Mars!

Nie zatrzymuj mnie teraz,
Rozejrzyj się, spójrz na świat;
Jak zakończyć tę wojnę?
Witaj. Ale czy jesteśmy pewni tego, co chcemy zrobić?
Wrócisz nazajutrz, wiem,
Ale muszę wiedzieć...
Rozejrzyj się, spójrz na świat;
A więc za co walczymy?
Mogę cię o coś zapytać?
Dlaczego niebo jest niebieskie?
Niczym się nie różnimy,
Ty i ja

Nadszedł czas, by cię zbudzić
Tędy, przyjacielu
Chodź, złap mnie za rękę
Teraz
Spójrz, w oddali
Wstaje ranek
Czas dorosnąć
Tędy, przyjacielu
Oto jesteśmy
Chodź! Razem podziwiajmy idealne niebo
Spójrz na wschodzące słońce

Trzymaj mnie
Chwyć moje nadzieje
Zamknij mnie
W uścisku

***

Got over it ages ago
Where we were from the same river
Thinking about how we lost our minds
I don't care what's in the past
They don't care about old trouble
Many wars wherever you go
Somebody please!
Can we stop all the fights?
I'll do it because it's my turn

Take a step back
Please face up to reality YES!
You don't hear me No!
You can change that if you want
But don't you know?
There are people crying everyday
Let's fly away
For Earth and Mars today!

Don't stop me now
Look around the world
How can we to stop the war?
Hello. But Are we sure enough?
You'll come back tomorrow
But I need to know that
Look around the world
So What are we fighting for?
Can i ask you?
Why the sky is blue?
There's no difference
You and me

Take a step back
Please face up to reality YES!
You don't hear me No!
You can change that if you want
But don't you know?
There are people crying everyday
Let's fly away
For Earth and Mars today!

Don't stop me now
Look around the world
How can we to stop the war?
Hello. But Are we sure enough?
You'll come back tomorrow
But I need to know that
Look around the world
So What are we fighting for?
Can i ask you?
Why the sky is blue?
There's no difference
You and me

Coz It's time to wake you up!
Over there my friend now
Come on take my hand
Take it now
See, Far away
See the dawn
It's time to grow
Over there my friend
Here we are
Come on! Just share this perfect sky
See the dawn

Hold me now
Catch my hopes
Feel me now
In your arms

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz