19 lutego 2015

Tokyo Ghul, OP "unravel"


"odsłoń"
Wykonawca: TK z Ling Tosite Sigure
English et romaji: Hazy Translations
Ans. Syusuke




Powiedz mi, proszę powiedz, co to wszystko znaczy. Kto siedzi wewnątrz mnie?
Rozbity, rozbity jestem tak bardzo – tutaj, na tym świecie. A ty się tylko śmiejesz, ślepy na wszystko.

I taki rozbity wstrzymuję oddech;
Nie można tego ujawnić, już nie... i prawdy zastygłej w bezruchu też nie
Kruchy – niezniszczalny; szalony - trzeźwo myślący
Znajdę cię i... !

W tym wstrząśniętym, chorym świecie powoli staję się coraz bardziej przeźroczysty, niewidzialny
Nie przejmuj się mną, nie szukaj mnie, nie patrz na mnie...
Ja po prostu nie chcę cię zranić, nie w świecie, który powstał w czyjejś wyobraźni
Dlatego zapamiętaj mnie; tego niegdyś barwnego, żywego mnie

Nieskończona samotność owija się wokół mnie; przypominam sobie chwile, w których śmiałem się niewinnie
Nie mogę się ruszyć, nie mogę się ruszyć, nie mogę się ruszyć, nie mogę się ruszyć, nie mogę się ruszyć!
Odsłaniam świat

Zmieniłem się; nie będę nigdy taki jak kiedyś
Jak dwie części jednego splotu umrzemy razem...
Kruchy – niezniszczalny; szalony – trzeźwo myślący
Nie pozwolę cię zbrukać!

W tym wstrząśniętym, chorym świecie powoli staję się coraz bardziej przeźroczysty, niewidzialny
Nie przejmuj się mną, nie szukaj mnie, nie patrz na mnie...
W tej zastawionej przez kogoś pułapce z samotności – nim ujawni się przyszłość –
Zapamiętaj mnie; tego niegdyś barwnego, żywego mnie

Nie zapomnij mnie, nie zapomnij, nie zapomnij, nie zapomnij!

Sparaliżowany faktem, że się zmieniłem
W raju wypełnionym wyłącznie tym, co przepadło na zawsze
Zapamiętaj mnie, błagam.

Powiedz mi, powiedz mi proszę... kto siedzi wewnątrz mnie?

***

Oshiete oshiete yo sono shikumi wo boku no naka ni dare ga iru no?
Kowareta kowareta yo kono sekai de kimi ga warau nani mo miezu ni

Kowareta boku nante sa iki wo tomete
Hodokenai mou hodokenai yo shinjitsu sae freeze
Kowaseru kowasenai kurueru kuruenai
Anata wo mitsukete yureta

Yuganda sekai ni dandan boku wa sukitootte mienaku natte
Mitsukenaide boku no koto wo mitsumenaide
Dareka ga egaita sekai no naka de anata wo kizutsuketaku wa nai yo
Oboete ite boku no koto wo azayaka na mama

Mugen ni hirogaru kodoku ga karamaru mujaki ni waratta kioku ga sasatte
Ugokenai ugokenai ugokenai ugokenai ugokenai ugokenai yo
unravelling the world

Kawatte shimatta kaerarenakatta
Futatsu ga karamaru futari ga horobiru
Kowaseru kowasenai kurueru kuruenai
Anata wo kegasenai yo yureta

Yuganda sekai ni dandan boku wa sukitootte mienaku natte
Mitsukenaide boku no koto wo mitsumenaide
Dareka ga shikunda kodoku na wana ni mirai ga hodokete shimau mae ni
Omoidashite boku no koto wo azayaka na mama

Wasurenaide wasurenaide wasurenaide wasurenaide

Kawatte shimatta koto ni paralyze
Kaerarenai koto darake no paradise
Oboete ite boku no koto wo

Oshiete oshiete boku no naka ni dare ga iru no?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz