22 maja 2015

Sailor Moon Crystal, IM Mamoru "Kimi no hitomi no Moonrise"

Tytuł: Kimi no hitomi no Moonrise (Wschód Księżyca w Twoich oczach)
Wykonawca: Kenji Nojima jako Mamoru Chiba/Tuxedo Kamen
Słowa: Saori Kodama
Kompozycja: Toshiyuki Oomori
Kanji: J-Lyric.net


Miasto odziane w noc zapada w galaktyczną drzemkę
Wołam kogoś, kogo widziałem w swych zagubionych wspomnieniach
W tym dalekim, odległym blasku szukam odpowiedzi
Gdybym tylko w tym nostalgicznym bólu mógł znaleźć samego siebie...


Udowodnię, że będąc tym kim jestem teraz, mogę zmienić przeznaczenie

Olśniewająca postać, od której nie mogę oderwać wzroku
Mogę wybrać tylko jedną drogę, a jest nią miłosny wschód Księżyca
Podążam za twarzą, której pragnę dotknąć, tam gdzie wskazuje bicie mego serca
By spotkać się z Tą mi obiecaną, którą powinienem chronić... By się z Nią spotkać...

Czas się kończy, sny się śpieszą, a me serce jest wzburzone
Przeczucie mi mówi, że mój ból niedługo zniknie
Tym co prowadziło takiego narwańca jak ja, tak, musiałaś to być Ty
Oczarowuje mnie Twoje piękno, które zdaje się obejmować wszystko

Nieważne jakie spotka mnie przeznaczenie, o ile będę z Tobą...

Twoje płonące dobrocią spojrzenie łączy luźne momenty,
Rozświetla ciemności i prowadzi do wiecznej przyszłości.
Jesteś ciepłem, które chcę poczuć; przysięgam Ci, że
moje uczucia nie przeminą, bo od samego początku nie miałem żadnych wątpliwości

Czy moje schowane za maską oczy są dla Ciebie wystarczającą odpowiedzią?

Olśniewająca postać, od której nie mogę oderwać wzroku
Wybrałem tylko jedną drogę, a jest nią miłosny wschód księżyca
Podążam za twarzą, której pragnę dotknąć, tam gdzie wskazuje bicie mego serca
By spotkać się z obiecaną mi Tobą, którą powinienem chronić... By się z Tobą spotkać...

***

Yoru o matoi machi ni oriru ginga no madoromi
Samayou kioku no se ni me o korashite dare o yobu
Haruka tōku tadoru hikari kotae o sagashite
Natsukashii itami sae mo jibun to iu shōmei nara

Unmeigoto torimodoshite miseru ima no ore no mama de

Sorasenai shiden no saki ni mabayusa hanatsu rinkaku
Erabu michi wa hitotsu sore wa ai no Moonrise
Todokitai omokage o otte kodō ga mezasu kanata e
Mamoru beki yakusoku no hito to deau tame ni deau tame ni...

Toki ga michiru yume ga isogu kokoro ga zawatsuku
Yokan ga tsugeru nanika kowaresō na setsunasa de
Aseru ore o michibiku no wa yappari kimi da to
Subete o tsutsumu yō na utsukushisa ni hikareteiku

Tatoeba donna unmei da toshite mo kimi to nara kanarazu

Hodokenai setsuna o tsunagu yasashisa moeru manazashi
Yami o terasu towa o tsurete mirai e to
Kanjitai nukumori ga aru omoi wa kietarisinai sa
Mayoi nado hajime kara nai to chikaeru kara

Kamengoshi no hitomi ga mō kotae de ii kai?

Sorasenai shiden no saki ni mabayusa hanatsu rinkaku
Erabu michi wa hitotsu sore wa ai no Moonrise
Todokitai omokage o otte kodō ga mezasu kanata e
Mamoru beki yakusoku no kimi to deau tame ni deau tame ni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz