21 kwietnia 2014

Magi, ED2 "The Bravery"


"Odwaga"
Wykonawca: Koeda
Muzyka: supercell
English et Romaji: Kirou's Horizon
Ans. Sheryl



Choć o czymś mówię, to nie staje się to moim własnym celem;
Najpierw muszę go zobaczyć
Skąpany w kroplach deszczu,
Świat staje się okropny, ale
"Jesteś odważny"
Z wiarą w to zdanie parłeś przed siebie,
Lecz ludzie zaczęli sobie z ciebie drwić;
"I tak niczego nie osiągnie"
A wiesz co? Niech gadają!

Nie jesteś słaby, wcale a wcale;
Wyciągnij dłoń ku marzeniom, których nie wyśnił jeszcze nikt, i chwyć je mocno
Ty je urzeczywistnisz, ja to wiem

Chodź, wciągnij na maszt swoją flagę
Idź naprzód
Przelane łzy
Są dowodem na to, że żyjesz
I tym samym staną się twoją siłą;
Jeśli się zgubisz, będę przy tobie

Więc idź
I zwiedź cały świat

Jak świat długi i szeroki, nie znajdziesz dwóch takich samych osób;
Równością ludzi nie ocalisz, tak mówili
Kłamstwa podające się za prawdę są najłatwiejsze do obalenia
Unieś głowę

Tamtego dnia mnie ocaliłeś,
Dzięki temu mogę się dziś uśmiechać;
Właśnie, ludzie zawsze wierzą, że jutro nadejdzie

Jeszcze za wcześnie, by biec;
Niestety to nasze łzy
Tworzą drogę
Ku przyszłości;
Uwierz ponownie
W te słowa i patrz:
Już ja tam dojdę, na własnych nogach!

Przemierzając świat
Czasem się śmiałam, czasem walczyłam o przetrwanie,
Lecz gdy zdarzało się, że mówiłam "dość",
Zwykłeś siadać obok mnie, by po chwili ulotnić się bez słowa;
Wiesz, ja zawsze wiedziałam,
Że w głębi serca równy z ciebie gość
Dlatego nie mogę więcej na tobie polegać;
Teraz radzę sobie sama
Pewnego dnia w nieoczekiwanym rozwoju zdarzeń
Dorobiłeś się ran na całym ciele
W obronie słabszych;
"Nie dbam już o to, co mi się stanie"

Powiedz mi, czemu
Pozwalasz, by działy ci się takie rzeczy?
Zawsze taki byłeś i dalej jesteś,
Dlatego stanę się
Twoją siłą;
A teraz idź
Zobacz, co kryją wszystkie zakreślone na mapie punkty
Jestem pewna, że nic nie umknie
Przed naszym wzrokiem

***

dare ka no iu koto nante ate ni naranakute
kono me de tashikametakunatta n da
ame wa doshaburi de
sekai wa saiaku dakedo
“kimi ni wa yuuki ga aru”
sono hitokoto wo shinji tobidashita
mawari ha kare wo azawara (wara) tte
“douse nani hitotsu aitsu ni wa dekinai sa”
iwaseteoke

kimi wa keshite yowaku nanka nai
dare ni mo hatasenakatta yume wo negae tsuyoku
kanarazu kanaete miseru tte

saa mizukara no hata kakage
susume mae ni
nijimu namida wa
sonzai (kimi) no akashi
chikara ni narou
mayou toki wa kono boku ga soba ni iru
dakara ikou
sekai no subete wo mi ni

dare mo ga onaji ningen de
inochi ha byoudou de
sukuenai hito nanka iyashinai tte
uso wa genjitsu ni katachi yasuku makasareru
kao wo agete

ano hi anata wa tasuketa n da
watashi wa dakara ima waraeru
sou da yo hito wa nando mo asu wo negaeru

nigeru no ni wa mada hayai
kuyashikute nagasu namida ha
mirai e no katei (rūto)
tsukutteku kara
shinjite miru ano kotoba
mou ichido
kono ashi de sa tadoritsuite miseru yo

sekaijuu tabi shite mawatte
toki ni warai toki ni kenka wo shite
kedo mou dame da tte toki ni wa
nan ni mo iwazu soba ni ite kureta
naa shitteru yo
omae ga honto ni ii yatsu da tte koto
dakara mou tayoranai
hitori datte mou daijoubu
gyakuten funou na keisei ni
kare no karada wa mohaya kizu darake
sore demo yowai mono no tame ni
kono mi ga dou narou ga kamai ha shinai tte

nee kimi wa naze
soko made dekiru n dai?
ano toki datte ima datte sou sa
boku wa dakara
chikara ni narou
kono boku ga soba ni iru
dakara ikou
ikeru tokoro subete
bokutachi no kono me nara
tashika na mono wo mitsukerareru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz