5 czerwca 2011

VOCALOID, Rin' "Mairiisu Dame!"


"Nie dodawajcie mnie do Ulubionych!"
Wykonawca: Kagamine Rin
Ans. Lidia-chan



Właściwie to nie tyle "Ulubione" co "MyList" na NicoNico, które służy do tego samego co Playlista na YouTube. Ale wiadomo o co chodzi. Nowelki ze złotymi ramkami i innymi tego typu rzeczami są normą dla "mechaniki" NicoNico.

***

koto no wa fukaku somete
arinomama wo sarakedashita

ano hito no tame no uta
nande antatachi ga yorokobu no?

imifu na moji retsu zatsu ni narabu
kedamono no toiki bakari tsudzuku
musuu ni mausu wo ijikuru oto wo
souzou suru tabi samuge ga suru wa

onegai dakara
mairisu shinaide
toriaezu ippatsu
to ka nanna no
yamete

atashi sonna ni karui onna janai
nani wakuteka shiteru no baka ni shinaide yo

zankoku na shukuji ga tobu
suuji wa mata keta wo fuyashita
iradachi to urahara ni
karada ga atsuku naridashita

kogane iro no waku ni kakomarete
mata dareka ga uso wo hirometeku
junjou na otomegokoro wo kegashite
niyaketa kao chikadzuketeiru

onegai dakara
ganmi shinaide
toriaezu ichiji teishi suru no
yamete

atashi sonna ni yasui onna janai
pointo tsukau kurai ja agenai ndakara ne

onegai dakara
mairisu shinaide
toriaezu ippatsu
to ka nanna no
yamete

atashi sonna ni karui onna janai
nani wakuteka shiteru no
baka ni shinaide yo
agenai ndakara
... isshun dake dakara ne

***

Niezwykle wyraźne i dobitne słowa
Odkrywają istotę rzeczy

Tę piosenkę zadedykowałam konkretnej osobie--
Czego się tak cieszycie, debile?!

Kolejne literki "WTF?" brutalnie ciągną się przez ekran
Nie słyszę nic poza zwierzęcym wręcz dyszeniem
W głowie słyszę niezliczone kliknięcia myszek;
Sama myśl przyprawia mnie o dreszcze

Błagam was - nie dodawajcie mnie do Ulubionych!
"Kliknij, by dodać do tymczasowej listy ulubionych"
Co to w ogóle znaczy?
Przestań!

Masz mnie za zdzirę czy jak?!
Co to jest to całe pieprzone "wktk*"!? Ja ci dam nabijać się ze mnie!

Okrutne gratulacje przewijają się w komentarzach
Lista wyświetleń powiększyła się o kolejne wejście
Ale mimo rosnącej irytacji
Nie potrafię powstrzymać dreszczyku emocji rozgrzewającego ciało do czerwoności

Otacza mnie złota ramka
Ktoś znów rozpuszcza o mnie plotki
Plamiąc me czyste niewieście serduszko
Te obrzydliwe wyszczerzone twarze są coraz bliżej~

Błagam was
Nie gapcie się na mnie takim pożądliwym wzrokiem!
"Kliknij, by zatrzymać odtwarzanie"
Przestań!

Nie jestem taka łatwa!
Nie wyobrażaj sobie, że coś dostaniesz za te żałosne punkciki!

Błagam was - nie dodawajcie mnie do Ulubionych!
"Kliknij, by dodać do tymczasowej listy ulubionych"
Co to w ogóle znaczy?
Przestań!

Masz mnie za zdzirę czy jak?!
Co to jest to całe pieprzone "wktk"!?
Ja ci dam nabijać się ze mnie!
Niczego ode mnie nie dostaniesz!
No... przynajmniej nie od razu...

***

* wktk = waku-waku, teka-teka, skrót japońskich onomatopei wskazujących na podekscytowanie (czyli sparkle. Nie mylić z wampirami)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz