13 marca 2012

Marmalade Boy, OP "Egao ni aitai"

"Chcę zobaczyć jego uśmiech"
Wykonawca: Rie Hamada
Słowa/aranżacja/kompozycja: N/A
Lyrics/ang: animelyrics.com


***
Dakedo ki ni naru
Kinou yori mo zutto
Togireta yume
Futari no tsuzuki ga   Shiritai!

Ah, kamisama   Jikan o   Tomete yo
Kyoukashou   Seifuku   Mada kami   Kawakanai
Ah, tasukete   Ribon ga kimaranai
Aitsu no yume mita sei yo

Koge kake no toosuto kajittara
Naze ka fui ni   Mune ga tokimeita
Amakute nigai  ...mamareedo

 * Dakara ki ni naru
Konna kimochi wa naze?
Ima ichiban
Aitsu no egao ni   Aitai!

Ah, sono mama   Shingo o   Tomete yo
Iraira   Hitogomi   Jigujagu kakedasu no
Ah, konnani   Iki ga hazundetara
Aitsu ga unuboresou yo


Uindou de maegami naoshitara
Mune ippai   Hirogatte yuku no
Suki ja nai no ni  ...mamareedo

Dakedo ki ni naru
Kinou yori mo zutto
Ima dare yori
Aitsu to egao de aitai

Sukoshi zutsu otona ni naru no ka na?
Naze ka fui ni   Mune ga atsuku naru
Suki ni natte ku  ...mamareedo

***

Moje zmartwienie z wczoraj
Nie znikło, lecz powiększyło się
Sen o naszej dwójce został przerwany
A ja chcę znać jego zakończenie

Och, Boże, błagam, zatrzymaj czas!
Książki... Mundurek... Nie wyschły mi jeszcze włosy!
Pomocy, nie mogę zawiązać wstążki...
A to wszystko z powodu chłopca w moim śnie

Kiedy odgryzałam kawałek spalonego tostu,
Z nieznanego powodu moje serce zabiło
Słodko-gorzka marmolada...

*Dlatego mnie ona martwi
Dokąd zmierzają te uczucia?
W tej chwili bardziej niż cokolwiek innego
Pragnę zobaczyć jego uśmiech

Ach, dokładnie, zatrzymajcie światła
Przewijamy się przez niespokojne tłumy
Ach, jeśli będę tak szybko oddychać
On pomyśli, że to przez niego

Kiedy poprawiałam grzywkę w szybie sklepu,
Coś rozprzestrzeniło się w mojej piersi
*Nawet, jeśli mi się to nie podoba... Marmolada

Lecz moje zmartwienie nadal
Jest jeszcze większe niż wczoraj
Bardziej niż jakiejkolwiek innej osoby,
Chcę zobaczyć jego uśmiech

Czy ja powolutku dojrzewam?
Z jakiegoś powodu czuję ciepło w sercu
*Zaczynam to lubić... Marmoladę

_______________________________
*W tych zdaniach może chodzić zarówno o marmoladę, jak i o "jego", czyli chłopaka. Właściwie biorąc pod uwagę anime, to nie ma problemu z odgadnięciem, o kogo chodzi... "Marmolada" odnosi się bowiem do Yuu; główna bohaterka kiedyś nazwała go w ten sposób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz