27 marca 2012

Bakuman OP2, "Dream of life"

"Życiowe marzenie"
Wykonawca: Itou Shouhei
Słowa: Itou Shouhei, Kawamura Yuki
Aranżacja: Aki Hishikawa
Romaji/ang: jpoptime.com

***
Yume kanaeru made chousen wa tsuzuku
Boku wa doko made chika zuketan darou?
“Juunen go no mirai” kagayaiteru sugata wa
Koukai wa shi nai jibun de egaita sutoorii
Fumi daseba yukute habamu “genjitsu”
Make nai to ima mune ni chikatta

Kokorozashita tsukami tai yume ga aru kara
Moyashite yuke jounetsu wo atsuku
Yume no tochuu de meguri au deai to wakare
Kimi ga oshiete kureta boku dake ga motsu chikara
Tachi agattekun dayo nando tsumazu itatte…
Dream of Life

Akirame wa shi nai dare nimo watase nai
Kono yume dake wa kakegae nai mono
Kuyashi namida nara gutto koraeta ano hi
Kodoku no kazu dake purasu ni kaeteku sutoorii

Nori koete mo sugu arata na “genjitsu”
Kiri hiraite yuku mirai kono te de

Kokoro no oku mamori tai yume ga aru kara
Shinjite yuke oikaze ni notte
Mezasu basho wa tada hitotsu “kimi to warai tai”
Boku ni takushite kureta yume e tsunagaru hikari
Kimi wo tsureteku kara mada minu ashita e ima
Dream of Life

Furi kaeru to tashikana ashiato ga
Ikutsu mono nayami yorokobi de dekite ita
Kyou made ikita boku nari no akashi wa tsuyosa e
Mune ni kizami mae e fumi dashitekun da

Kokorozashita tsukami tai yume ga aru kara
Moyashite yuke jounetsu wo atsuku
Yume no tochuu de meguri au deai to wakare
Kimi ga oshiete kureta boku dake ga motsu chikara
Tachi agattekun dayo nando tsumazu itatte…
Dream of life

***

Będę stawiał czoła wyzwaniom dopóki nie spełnię mojego marzenia
Zastanawiam się, ile już kroków ku niemu zrobiłem?
Przyszłość, dziesięć lat od tej chwili – widzę siebie jako spełnionego człowieka
Nie będę nic żałował w związku z historią, którą sam napisałem
Gdy stawiam krok wprzód, na mojej drodze staje „rzeczywistość”,
Ale nie przegram z nią – przysięgam to sobie w sercu

Bo mam marzenie, które z całej duszy pragnę zrealizować
Dlatego ciągle będę wzniecał gorącą pasję, którą mam
Na wypełnionej spotkaniami i rozstaniami drodze do ziszczenia snów
Nauczyłaś mnie, że posiadam siłę, której nie ma nikt inny
Dzięki temu, niezależnie od ilości upadków, zawsze wstanę ponownie
ŻYCIOWE MARZENIE

Nie poddam się ani nie oddam go nikomu innemu
To marzenie jest jedyną rzeczą, która nie może zostać zastąpiona
Pamiętam dzień, gdy całymi siłami wstrzymywałem łzy żalu
Ale historia sprawi, że chwile samotności się opłacą

Nawet, jeśli pokonam przeszkodę, zaraz pojawia się kolejna „rzeczywistość”
Ale utoruję sobie drogę do przyszłości własnymi rękami

Bo w głębi duszy mam marzenie, które chcę ochronić
Będę w nie zawsze wierzył, ujeżdżając wiatr wiejący mi w plecy
Jest jedno miejsce, do którego zmierzam – będziemy dzielić tam radości
To ty dałaś mi promyk światła, który łączy mnie z marzeniem
Więc teraz zabiorę cię ze sobą do niespotykanej przyszłości
ŻYCIOWE MARZENIE

Kiedy spoglądam za siebie, widzę wyraźne ślady
Udało mi się uzbierać wiele dobrych i złych chwil
Spuścizna mojego dotychczasowego istnienia zamienia się w moją siłę
Wtapiam ją w moje serce i mogę wyjść ku przyszłości

Bo mam marzenie, które z całej duszy pragnę zrealizować
Dlatego ciągle będę wzniecał gorącą pasję, którą mam
Na wypełnionej spotkaniami i rozstaniami drodze do ziszczenia snów
Nauczyłaś mnie, że posiadam siłę, której nie ma nikt inny
Dzięki temu, niezależnie od ilości upadków, zawsze wstanę ponownie
ŻYCIOWE MARZENIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz