2 kwietnia 2012

D.N. Angel, IN "Futatsu no Negai"


"Dwa Życzenia"
Słowa, kompozycja, aranżacja i wykonanie: Miyamoto Shunichi, Nakayama Sara
Romaji/English: AnimeLyrics.com
Ans. Saisu


Sotto sotto hitomi tojite
Kimi o kanjite iru

Mata kaze ni sasowarete hitori sora o miageru
Aenai yoru wa hoshi ni negai o kakeru no

Hontou no watashi ga ite daremo wakaranai kedo
Koko ni iru kara matte iru kara
Kimi dake wa kitzuite

Zutto Zutto yume o miteru
Omoi ga itsuka todoku you ni
Sotto sotto hitomi tojiru
Kiete shimawanaide

Dare o omotte iru no nani o mitsumete iru no
Sunao ni narenai no wa watashi ga yowai kara

Kono mama yoru o koete sugu ni ai ni yukitai
Moshi kanau nara ano toki no you ni
Kimi wa waratte kureru no

Motto motto yume o misete
Omoi ga togirenai you ni
Yureru yureru kono kokoro wa
Kimi o sagashite iru

Sora wa kyou mo takaku tooku
Chiisa na jibun o omou kedo
Hoshi mo yami mo kaze mo ashita mo
Kimi ni tsudzuite iru

***

Powolutku, powolutku zamykam oczy
I zaczynam odczuwać twoje ciepło...

Ponownie odpowiedziawszy na wezwanie wiatru, wpatruję się samotnie w niebo nade mną
W noce, gdy nie sposób mi ciebie spotkać, proszę gwiazdy o spełnieniu moich marzeń

Nikt nie wie kim jestem naprawdę, lecz
Jestem tu i czekam
Tylko po to, byś ty mnie zauważył

Już od długiego, długiego czasu marzę o tym,
Byś w końcu poznał moje uczucia
Powolutku, powolutku zamykam oczy;
Nie znikaj tak po prostu...

O kim myślisz? Na co patrzysz?
Przez własną słabość nie stać mnie na szczerość

I tak mi mijają kolejne noce: walczę z sobą by nie wstać i nie wyjść ci na spotkanie
Czy gdyby moje życzenie spełniłyby się,
To posłałbyś mi uśmiech taki sam jak tamtego dnia?

Coraz wyraźniej, wyraźniej obnażam swoje sny,
Nie potrafię już trzymać uczuć w ryzach
Moje drżące, drżące serce
Błądzi szukając cię

Dzisiejsze niebo jest tak wysoko, tak daleko...
Jestem taka mała a
Gwiazdy i ciemność i wiatr i jutro
Bez chwili wytchnienia zmierzają ku tobie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz