6 kwietnia 2012

Heroman, OP2 "missing"

"tęsknię"
Wykonawca: Kylee
Słowa: Watanabe Akiko & Kylee
Muzyka: Fujimoto Kouichi
English et Romaji: AnimeLyrics.com
Ans. Mitsuki-chan

Hitori kite mita itsumo no kouen it's a feeling never felt
Kodomo mitai ni kaze no oto ga kowakute kaerimichi hashittanda

Suki to iwarete hagurakashita say it again (gomen ne)
Ima nara chanto uketomerareru noni kimi ha mou inai gone away

Koe ga kikitai yo miss you ima aitai yo doushite mou ashita wo miteru no?
Nogashita ne tte timing kantan ni iwanaide mou ichido dake waratte

Kareshi kanojo this is where we start our goodbyes sou desho? Eien nante
Kuchi ni dekinai yakusoku mo iranai yo tada kimi no tonari ni itai

Mado no soto ha hirosugiru sora where are you now? (todoite)
Itsuka kanau negai nara nee kami-sama ima sugu kanaete my wish

Daisuki nanoni it's too late zutto mae kara akirametemo kako ni dekinai yo
Shou ga nai tte no way kantan ni kimenaide
here at last, on my own solitude

Koe ga kikitai yo miss you ima aitai yo doushite mou ashita wo miteru no?

Koe ga kikitai yo miss you ima aitai yo doushite mou ashita wo miteru no?
Nogashita ne tte timing kantan ni iwanaide mou ichido dake
Daisuki nanoni it's too late zutto mae kara akirametemo kako ni dekinai yo
Shou ga nai tte no way kantan ni kimenaide mou ichido dake waratte

***

Spróbowałam samotnie odwiedzić ten park jak gdyby nigdy nic -- serce wypełnia mi jakieś obce uczucie
Jak jakiś dzieciak przestraszyłam się odgłosu wiejącego wiatru i pędem pobiegłam do domu

Powiedziałeś mi "kocham cię", a ja uciekłam - mógłbyś więc powtórzyć? (Wybacz mi, proszę)
Teraz już wiem jak ci odpowiedzieć, ale ciebie tu nie ma; odszedłeś

Chcę usłyszeć twój głos, tęsknię, chcę spotkać się tobą teraz, natychmiast -- dlaczego z uporem maniaka wypatruję jutra?
Nie bądź taki prędki z tym "hej, sorry, pośpieszyłem się" -- uśmiechnij się dla mnie jeszcze raz

Dziewczyna i chłopak: w tym akcie wymieniamy pożegnania, co? Nie potrzeba mi
Przysięg na wieczność, których nie da się ubrać w słowa; chcę tylko byś był blisko mnie

Niebo za oknem wydaje mi się bezsensownie szerokie; gdzie ty teraz jesteś? (Nawiąż ze mną kontakt...)
Jeśli moje życzenie zalicza się do tych, które kiedyś doczekają się spełnienia, to proszę, Boże - pośpiesz się i spełnij je już teraz

Kocham cię, ale na to już teraz za późno; i chodź poddałam się już dawno, nie potrafię się otrząsnąć
Nie bądź taki prędki z tym "nie da rady, nic na to nie poradzę"
Wreszcie sama: sama jak palec...

Chcę usłyszeć twój głos, tęsknię, chcę spotkać się tobą teraz, natychmiast -- dlaczego z uporem maniaka wypatruję jutra?

Chcę usłyszeć twój głos, tęsknię, chcę spotkać się tobą teraz, natychmiast -- dlaczego z uporem maniaka wypatruję jutra?
Nie bądź taki prędki z tym "hej, sorry, pośpieszyłem się" -- ten jeden raz
Kocham cię, ale na to już teraz za późno; i chodź poddałam się już dawno, nie potrafię się otrząsnąć
Nie bądź taki prędki z tym "nie da rady, nic na to nie poradzę" -- uśmiechnij się dla mnie jeszcze raz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz