8 kwietnia 2012

Fairy Tail, OP10 "I Wish"

"Pragnę"
Wykonawca: Milky Bunny
Słowa: Tsubasa & Ema Satou
Aranżacja i kompozycja: Matsui Ryo
English & Romaji: Gendou.com
Ans. Mitsuki-chan

Przyjemne openingi Fairy Taila można policzyć na palcach jednej ręki. Ten do nich nie należy.

***

Everybody Jump Up Everybody Hands Up
Everybody Jump Up Everybody Hands Up

BIRU no ue kakeagatte machi wo mioroshite miru
Hana no you ni kasa ga saku KARAFURU na sekai

Yuutsu na ame no hi mo shiawase no tane hitotsu
Mitsukereba kinou yori suki ni nareru ne

Taisetsu na kotoba wo itsudatte kureru kimi
Boku mo nanika wo agereteru kana?

I WISH arigatou chotto tereru kedo
Ima kimi ni kono kimochi tsutae yo
FOR YOU donna toki mo kitto egao agetai te wo tsunaide ite ne

Everybody Jump Up Everybody Hands Up Everybody Pump Up

Nemurenai yoru wa nando kimi to denwa shita kana
Daijoubu sono koe ni senaka osareta yo

Yowai toko mo dakishimete aruite iku yuuki toka
Me ni mienai takaramono kimi ga kureta no

Doushite konna boku no soba ni ite kureru no?
Sonna koto kiitara warawarechau kana

I WISH soba ni ite kitto soredake de
Boku wa boku no mama de irareru nda
FOR YOU boku datte sou kimi ni totte sonna sonzai de itai

Boku ga warau tabi kimi ga warau kara sono egao kitto dareka ni tsutawatteku

I WISH arigatou chotto tereru kedo
Ima kimi ni kono kimochi tsutae yo
FOR YOU donna toki mo kitto egao agetai te wo tsunaide ite ne

I WISH soba ni ite kitto soredake de
Boku wa boku no mama de irareru nda
FOR YOU donna kimi mo zutto daisuki dayo yakusoku suru kara

Everybody Jump Up Everybody Hands Up Everybody Pump Up

***

A teraz wszyscy w górę! Unosimy ręce!
A teraz wszyscy w górę! Unosimy ręce!

Gdy po dotarciu na szczyt budynku spoglądam w dół,
Widzę różnobarwny świat pełen parasolek jak kwitnące kwiaty

Nawet w ponury deszczowy dzień wystarczy, że znajdę choćby ziarnko radości,
A będę w stanie polubić dzisiaj bardziej od wczoraj

Zawsze w podarku otrzymywałam od ciebie słowa pełne wartości,
Ale czy byłam w stanie ci się odwdzięczyć?

Pragnę właśnie teraz przekazać ci moje uczucia,
Byś dowiedział się jak ile ci zawdzięczam - ale się wstydzę...
Bez względu na okoliczności, zawsze będę miała przygotowany dla ciebie uśmiech; dlatego chwyć moją dłoń

A teraz wszyscy w górę! Unosimy ręce! Dajcie się ponieść!

Te noce gdy nie mogłam zmrużyć oka... ile razy wykręcałam wtedy twój numer?
"Wszystko się ułoży". Twoja słowa zawsze były dla mnie jak wiatr pchający mnie do przodu

Podarowałeś mi skarb bez kształtu:
Odwagę do pokonania mych słabości i podążania naprzód

Pragnę zawsze być przy tobie,
Bo wtedy będę mogła pozostać sobą
Chcę też być osobą zdolną sprawić, że poczujesz to samo

Uśmiechasz się zawsze na widok mojego uśmiechu; i właśnie tym uśmiechem zarazisz wszystkich wkoło

Pragnę właśnie teraz przekazać ci moje uczucia,
Byś dowiedział się jak ile ci zawdzięczam - ale się wstydzę...
Bez względu na okoliczności, zawsze będę miała przygotowany dla ciebie uśmiech; dlatego chwyć moją dłoń

Pragnę zawsze być przy tobie,
Bo wtedy będę mogła pozostać sobą
Będę kochać cię zawsze, nieważne kim będziesz, przysięgam

A teraz wszyscy w górę! Unosimy ręce! Dajcie się ponieść!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz