8 kwietnia 2012

The iDOLM@STER, IN TV "Marionette no Kokoro"

"Serce Marionetki"
Wykonawca: Hasegawa Akiko jako Hoshii Miki
Słowa: mft
Kompozycja: Hashimoto Yukari
Aranżacja: Miyazaki Makoto
English & Romaji: Atashi
Ans. Mitsuki-chan

Nee kiete shimatte mo sagashite kuremasu ka?

Kitto isogashikute meeru utenai no ne
Sabishii toki ni wa yozora mitsumeru
Motto furimuite hoshii mukashi mitai ni
Sunao ni iitaku naru no (dakedo iwanaino)

ZUKI ZUKI ZUKI itai
DOKI DOKI DOKI kodou ga karada tsutawaru
Fumidashitara ushinaisou de dekinai

Nee wasureteru furi sureba atte kuremasu ka?
Machitsuzukeru watashi marionetto

Anata to hanarete shimau to mou odorenai
Hora ne ito ga hotsuresou ni naru
Kokoro ga kowaresou da yo…

Isso wakarebanashi sappari suru no ni ne
Kurushii toki ni wa asa ga mabushii
Sotto kaban taguriyose omoitsumete mo
Tochuu de hourinageteru

JIRI JIRI JIRI kogasu
GIRI GIRI GIRI sonna kakehiki kowai yo
Fumidashitara koukai nante dekinai

Nee kiete shimatte mo sagashite kuremasu ka?
Yukuate mo nai watashi marionetto
Anata ni kimochi todokanai Ah modokashii
Hora ne namida hitotsubu mo denai
Kokoro ga kowaresou da yo…

Kiresou ni natta ito wa mou modoranai yo
Dakedo yuuki nakute mitomenai no
Sude ni samete shimatta koto

Nee mada watashi no koto mitsumete kuremasu ka?
Nani mo dekinai sore ga marionetto
Anata ni kimochi todokanai Ah modokashii
Hora ne namida hitotsubu mo denai
Kokoro ga kowaresou da yo…

***

Powiedz: gdybym zniknęła, to szukałbyś mnie?

Pewnie nie masz czasu, by wysłać mi SMS-a
Gdy dopada mnie samotność, spoglądam w nocne niebo
Tak bym chciała byś częściej odwzajemniał moje spojrzenia, tak, jak to robiłeś w przeszłości
Pragnę to wszystko rzucić w twarz... (ale tego nie zrobię)

Pulsujący, pulsujący, pulsujący ból
Dudniący, dudniący, dudniący rytm błądzi po całym ciele
Czuję, że jeden krok naprzód wystarczy byś zniknął z mego życia; dlatego go nie zrobię

Powiedz: gdybym udała, że cię o tobie zapomniałam, to przybiegłbyś mnie zobaczyć?
Wytrwale będę czekać, bo jestem marionetką
Odseparowana od ciebie nie będę w stanie dalej tańczyć
Spójrz, sznurki zaraz puszczą;
Moje serce długo już nie wytrzyma...

Choć wydaje się, że przeżyłam jakoś naszą decyzję o rozstaniu,
Każdy poranek oślepia mnie swoim blaskiem, zwłaszcza gdy me serce wypełnia sie ponownie cierpieniem
Nawet gdy w ciszy przyciągam do siebie torbę i zaczynam się zastanawiać,
Po chwili odrzucam ją w kąt

Płonę, płonę, płonę w mej niecierpliwości
Zdenerwowana, zdenerwowana, zdenerwowana... przeraża mnie ta strategia,
Jeśli zdecyduję się na ten krok, nie będę mogła pozwolić sobie na żal

Powiedz: gdybym zniknęła, to szukałbyś mnie?
Nie mam dokąd się udać, w końcu jestem marionetką
Moje uczucia do ciebie nie docierają, to takie frustrujące
Słuchaj, nie ujrzysz na moich policzkach ani jednej łzy
Moje serce długo już nie wytrzyma...

Naderwane sznurki rozpłyną się na zawsze
Ale brak mi odwagi dlatego nie zauważę,
Że zbudziłam się ze z tego snu

Powiedz: będziesz jeszcze chciał na mnie patrzeć?
Mam związane ręce, każda marionetka tak ma
Moje uczucia do ciebie nie docierają, to takie frustrujące
Słuchaj, nie ujrzysz na moich policzkach ani jednej łzy
Moje serce długo już nie wytrzyma...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz