6 kwietnia 2012

Fairy Tail, OP7 "Evidence"

"Dowód"
Wykonawca: Daisy x Daisy
Słowa, kompozycja i aranżacja: 40mP
English et Romaji: Gendou.com/Anime Lyrics
Ans. Olekzor


koko ni iru shoumei wo itsumo sagashiteru
sore wa ki ga tsukeba migi poketto ni atta
kyou no sora wa aoku sumiwattateite
maru de sekai wo toumei ni shita mitai da

mitsukaranai mono datte akirameru boku mo
mitsukaru hazu da yo tte nagusameru kimi mo
ikite yuku imi wa nani hitotsu kawaranai kara

kowaresou na merodii
hitotsu dake tashika na omoi tsumugidasetara
boku ga shinjitekita subete ga uso datta to shite mo
kamawanai kara

koko ni inai shoumei wo tsukidzukerarete mo
sore wa itsu datte migi poketto ni atta
kyou no machi wa kuroku yodomi kitteite
maru de sekai wo nuritsubushita mitai da

gomen ne tte nigedashite kizutsuketa boku mo
arigatou tte hohoende uketometa kimi mo
ikite yuku imi wa nani hitotsu kawaranai kara

kowaresou na sekai de
hitotsu dake tashika na kotae mitsukedasetara
kore made no boku mo egao de yuruseru toki ga
yatte kuru kara

kotoba dake ja tsutaekirenai
bokura ga ima koko ni iru akashi wa
kuzurekaketa sekai no naka de
dore dake no utagoe todokerareru ka na

kowaresou na merodii
hitotsu dake tashika na omoi tsumugidasetara
boku ga shinjitekita subete ga uso datta to shite mo
kamawanai kara

***

Od jakiegoś czasu szukałam dowodu na to, że istnieję tu i teraz
Wreszcie uświadomiłam sobie, iż odpowiedź od samego początku chowała się w mojej prawej kieszeni
Niebo wygląda dziś wyjątkowo niebiesko ze względu na brak na nim choćby jednej chmurki;
Świat wydaje się przez nie półprzeźroczysty...

Tak dla mnie - osoby, która straciła wiarę w jego istnienie i poddała się -
Jak i dla ciebie - mego pocieszyciela twierdzącego, że da się je odnaleźć,
Znaczenie życia nie zmienia się i niczym nie różni

Gdyby ta melodia na skraju rozproszenia
Mogła zapleść choćby jedną niewzruszone niczym włókno pamięci,
To utrata wiary we wszystko co wydaje mi się prawdą
Wcale by mnie nie obeszła

Nawet gdybym na własne oczy ujrzała dowód na to, że nie istnieję,
To nic, przecież od zawsze mam to w swojej prawej kieszeni
Miasto prezentuje się dziś wyjątkowo ponuro i ospale
Cały świat wydaje się przez nie pomalowane na ten smutny kolor

Tak dla mnie - osoby, która przeprosiła, uciekła i zraniła cię -
Jak i dla ciebie - tego, który mi podziękował, uśmiechnął do mnie i wybaczył,
Znaczenie życia nie zmienia się i niczym nie różni

Na tym świecie stojącym o krok od zniszczenia
Gdybym mogła poznać choćby jedną pewną odpowiedź,
To wtedy nawet ja - ze swym bagażem doświadczeń -
Mogłabym zacząć wybaczać szerokim uśmiechem

Słowa to za mało, by wyrazić co czuję
Dowód na to, że istniejemy tu i teraz,
Na świecie, który właśnie zaczął się rozpadać;
Jak dużo tchu nam zapewni byśmy mogli o nim śpiewać?

Gdyby ta melodia na skraju rozproszenia
Mogła zapleść choćby jedną niewzruszone niczym włókno pamięci,
To utrata wiary we wszystko co wydaje mi się prawdą
Wcale by mnie nie obeszła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz