18 marca 2012

Strawberry Panic! ED1 "Himitsu Dolls"

"Sekretne Lalki"
Wykonawca: Nakahara Mai & Shimizu Ai
Romaji: Gendou.com
English: moeside.net
Ans. mika


samishii to samishii to
kokoro ga sawaida
ikenaiwa ubawareru
tsumi bukasa wo yume miteru

eien kudasai yubi wo kande
yuuwaku matsu no yo garasu no DOORU

ude no naka kowaretai
anata ga unmei
yasashiku fureru dake jya tarinai
nakitai nagaretai
namida ni KISU shite
sotto hiraita tobira futari dake no himitsu

hanarenai hanarenai
omoi wa hitotsu to
jikaimasho
tsuki akari shiroi hada wo kakushite ne

shizen ni jounetsu sasage nagara
kono mama sunao ni tokete yuku no ne

yamenaide amaetai
anata ni koi shite
toumei datta jibun ga kawaru
sakitai sakasetai
hitomi ni utsutta
watashi ga miru watashi shiranai onna no ko

ude no naka kowaretai
anata ga unmei
yasashiku fureru dake jya tarinai
nakitai nagaretai
namida ni KISU shite
sotto hiraita tobira futari dake no himitsu
yatto kizuita watashi onna no ko no himitsu

***

Takie samotne... takie samotne
Jest moje niespokojne serce
To nie powinno się było wydarzyć;
A jednak oto śnię o zniewalającym grzechu

Proszę, niech ten stan utrzyma się na wieki; przygryzam koniuszek twego palca
Ta szklana lalka jest taka sama jak pożądanie, które w sobie chowa

W twych ramionach wydaję się, że pękam;
Tyś moje przeznaczenie
Nieśmiały dotyk mi nie wystarcza
Chcę mi się płakać i chcę żebyś ty płakała razem ze mną
Chcę całować twoje łzy
Delikatnie uchylamy drzwi; te sekrety znamy tylko my

Nie zostawiaj mnie proszę, nie odchodź!
Na każde z naszych uczuć
Przysięgnijmy
Skąpane księżycowym blaskiem, by ukryć nasze blade ciała

W ofierze składam naturalne pożądanie
Przez tę potulność chyba się rozpłynę...

Nie przestawaj, bądź dla mnie czuła
Zakochałam się w tobie
Nie jestem już tą samą przeźroczystą dziewczyną
Chcę być jak kwiat i chcę byś ty rozkwitła dla mnie
W twych oczach dostrzegam
"Siebie", ale ja nie znam tej dziewczyny

W twych ramionach wydaję się, że pękam;
Tyś moje przeznaczenie
Nieśmiały dotyk mi nie wystarcza
Chcę mi się płakać i chcę żebyś ty płakała razem ze mną
Chcę całować twoje łzy
Delikatnie uchylamy drzwi; te sekrety znamy tylko my
Wreszcie wiem kim tak naprawdę jestem; to sekrety znane tylko dziewczętom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz