3 lipca 2012

Jigoku Shoujo, ED "Karinui"

"Fastryga"
Wykonawca: Noto Mamiko
Słowa: Mieno Hitomi
Kompozycja i aranżacja: Nishida Masara
Ans. Urumi


Fastryga to nitka, którą wszywa się w materiał z postanowieniem późniejszego pozbycia się jej.

***

Omoide o tsunde kimasho Hana o tsunde kimasho
Mune no yami ni ichirin sashi kazaru no

Itsu datte ikidomari de Kesshite nigerarenai
Sora no tori e kanashimi nose tobasu no

Koko wa karinui
Watashi o shibaru eien
Iki mo kaeri mo sugite yuku wa yume

Hi ga kurete kage o kakusu Hitori nakitaku naru
Kuroku nijimu hitomi no naka kowakute

Koko wa karinui
Sekai o anda eien
Iki mo kaeri mo tsuite kuru wa kaze

Sukoshi dake yorimichishite naita…

Koko wa karinui
Watashi o shibaru eien
Iki mo kaeri mo sugite yuku wa yume

***

Zerwijmy wspomnienia; zerwijmy kwiaty
Dla ciemności w mym sercu wybiorę jeden z nich i udekoruję go

W martwym punkcie utknął cały czas,
Któremu ja nigdy nie ucieknę
Pozwolę smutkowi dosiąść ptaków na niebie i lecieć

To miejsce to fastryga
Wieczność, która mnie pęta,
Której odejścia i powroty obserwuję, jest snem

Słońce zachodzi i chowa cienie; w tej samotności mam ochotę płakać
Splamione czernią centrum każdego z moich oczu poczuje co to strach

To miejsce to fastryga
Wieczność, która mnie pęta,
Której odejścia i powroty trwają jak w pętli, jest wiatrem

Na chwilę uciekłam myślami i pozwoliłam łzom płynąć...

To miejsce to fastryga
Wieczność, która mnie pęta,
Której odejścia i powroty obserwuję, jest snem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz