17 lipca 2012

Pandora Hearts, IN "Everytime You Kissed Me"

"Każdy twój pocałunek"
Wykonawca: Emily Bindiger
Słowa, aranżacja i kompzycja: Yuki Kajiura
Ans. Urumi
Lyrics: canta-per-me.net


Everytime you kissed me
I trembled like a child
Gathering the roses
We sang for the hope
Your very voice is in my heartbeat
Sweeter than my dream
We were there in everlasting bloom

Roses die
The secret is inside the pain
Winds are high up on the hill
I cannot hear you
Come and hold me close
I’m shivering cold in the heart of rain
Darkness falls, I’m calling for the dawn

Silver dishes for the memories for the days gone by
Singing for the promises
Tomorrow may bring
I harbour all the old affection
Roses of the past
Darkness falls, and summer will be gone

Joys of the daylight
Shadows of the starlight
Everything was sweet by your side, my love
Ruby tears have come to me for your last words
I’m here just singing my song of woe
Waiting for you, my love

[samia mia ii sama tia
disama ia mafia
mistia ii samantia
kastiria ira imenitara]

[morta asore
amorita midora
arta karia imifita midola]

Now let my happiness sing inside my dream...

Everytime you kissed me
My heart was in such pain
Gathering the roses
We sang of the grief
Your very voice is in my heartbeat
Sweeter than despair
We were there, in everlasting bloom

Underneath the stars
Shaded by the flowers
Kiss me in the summer day gloom, my love
You are all my pleasure, my hope and my song
I will be here dreaming in the past
Uuntil you come
Until we close our eyes

***

Za każdym twoim pocałunkiem
Drżałam jak dziecko,
Zrywając róże
Śpiewaliśmy o nadziei;
Twój głos rozbrzmiewa wraz z kolejnymi uderzeniami mego serca
Słodszy niż sen,
Wtedy trwaliśmy w wiecznej młodości

Róże więdną
A tajemnica kryje się w bólu;
Wiatry szaleją wokół wzgórz
I nie mogę cię dosłyszeć;
Przybądź i weź mnie w ramiona
Drżę z zimna w samym sercu deszczu
Nadchodzi ciemna noc dlatego wołam prosząc o brzask

Srebrna zastawa za wspomnienia dni dawno minionych
Śpiewam o obietnicach,
Które przywiedzie za sobą jutro
Moje serce to przystań dla dawnych miłości
I róż z przeszłości
Nadchodzi ciemna noc a wraz z nią odejdzie lato

Radości płynące z blasku słońca,
Cienie migocących gwiazd;
Przy tobie wszystko miało swój urok, najdroższy
Rubinowe łzy przybyły do mnie, by wysłuchać ostatnich twoich słów
Stoję tu i wznoszę swój lament
W oczekiwaniu na ciebie, mój kochany

[samia mia ii sama tia
disama ia mafia
mistia ii samantia
kastiria ira imenitara]

[morta asore
amorita midora
arta karia imifita midola]

A teraz niech ma radość zaśpiewa kolejną zwrotkę w tym śnie...

Za każdym twoim pocałunkiem
Serce ściskał ból,
Zrywając róże
Śpiewaliśmy o o smutku
Twój głos rozbrzmiewa wraz z kolejnymi uderzeniami serca
Słodszy niż rozpacz
Wtedy trwaliśmy w wiecznej młodości

Pod blaskiem gwiazd
W cieniu kwiatów
Ucałuj mnie ponurego letniego dnia, najdroższy,
Jesteś mi rozkoszą, nadzieją i piosenką,
Zostanę tu by śnić o minionych dniach
Póki się nie zjawisz
Póki oboje nie zatopimy się w śnie...

1 komentarz:

  1. Uwielbiam! Zapadła mi w pamięć, jak żadna inna "insertowa" melodia z anime. Przychodzi mi do głowy za każdym razem, kiedy sięgam po tomik mangi. Dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń