5 stycznia 2013

K, IM Seri "Heart in Blue"


"Serce skąpane w Błękicie"
Wykonawca: Sawashiro Miyuki jako Awashima Seri
Słowa: GoRA
Kompozycja i aranżacja: Hashimoto Yukari
English et Romaji: K Project Wiki


Zakładka K została zaktualizowana. Tak bym chciała z powrotem Twittera na głównej...
Pierwsza myśl przy "lodowatym ostrzu": "Ostrze Mrozu". Prawie to napisałam.

***

Do słodkiej trucizny dorzucono wymienione przez nas uśmiechy,
Dotyk opuszek palców i bezpretensjonalną pokusę
Unosimy szklanki i potrząsamy nimi trochę,
By przetrwać jakoś tę długą noc - nasza zwyczajowa gra

Nie zauważyłam nawet, kiedy zostawiłeś mnie samą w ciemności;
Bez jakiejkolwiek wskazówki zgubiłam się natychmiast,
Ale wtedy uniosłam głowę i zobaczyłam je -
Światło duszy, niewzruszony niczym blask

Twarde, twarde, takie twarde
Są me ulatujące myśli opatulone w błękitną sukienkę;
Chwyciłeś mnie w ramiona
I w jednym obrocie zmieniłeś w lodowate ostrze

Odważnie przyciągnęłam do siebie niegdyś wzgardzoną dłoń;
Dotknąłeś mnie a kroki wyryły się w pamięci,
Z ufnością w twe umiejętności pozwoliłam ci prowadzić;
Gdzieś za nami obserwował nas czyjś czujny wzrok

Uciekłam z wirującej pętli,
Lecz nie mając dokąd uciec, westchnęłam niespostrzeżenie
Jednakże moje serce ciągle tu jest, nawet teraz;
Drżące serce odbija swój dźwięk o ściany wieczności

Gorące, gorące, takie gorące
Są moje ulatujące myśli, spalone przez błękitne płomienie;
Położyłam dłonie na twoich
I ułamek sekundy wystarczył, by stworzyć drogę ze stali

Prosto, prosto
I elegancko, wyleciałam z własnej woli
Z mgły niepewności
W jasne niebo, w odległe Shangri-La

Twarde, twarde, takie twarde
Są me ulatujące myśli opatulone w błękitną sukienkę;
Chwyciłeś mnie w ramiona
I w jednym obrocie zmieniłeś w lodowate ostrze

***

Amai doku fukumi Kawasu hohoemi
Fureau yubisaki Kitoranu sasoi
Gurasu o kakagete Kururi to kawasu
Nagayo o shinogu Tada no zareai

Ki ga tsukeba Hitori yami no naka
Shirubenaku Fukai mayoi michi
Keredo miagereba Soko ni wa itsumo
Tamashii terasu Yuruginai hikari

Kataku Kataku kataku
Awai omoi Aoi Doresu ni tsutsumi
Anata no ude no naka Watashi wa
Tada hitofuri no Koori no yaiba ni naru

Kobanda sono te o Futeki ni hikare
Sarawareru mama Kizamu Suteppu
Takumi na Ri-do Mi o makasetsutsu
Katagoshi no me wa Dokoka sameteru

Nigeru you ni Meguru wa o hanare
Yorubenaku Hisoka na tameiki
Keredo mune no oku Soko ni wa ima mo
Kokoro furueru Eien no hibiki

Atsuku Atsuku atsuku
Awai omoi Aoi honoo ni kogashi
Anata no te no hira de Watashi wa
Tada issen no Hagane no kiseki ni naru

Massugu ni Tada massugu ni
Rin to shite Kakenukeru ishi
Tomadoi no kiri Tsuranuite
Kagayaki no sora Kanata no risou he

Kataku Kataku kataku
Awai omoi Aoi Doresu ni tsutsumi
Anata no ude no naka Watashi wa
Tada hitofuri no Koori no yaiba ni naru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz