7 maja 2014

Deadman Wonderland, ED "SHINY SHINY"

"BŁYSK BŁYSK"
Wykonawca: DWB feat. NIRGILIS
Słowa i kompozycja: Iwata Acchu
Kompozycja: NIRGILIS
Romaji et English: BambooXYZ
Ans. Mleko


Meteory, Czerń i Noc - płynie nieprzerwany potok łez,
A wraz z nim kolejna moja wiązanka przeklinająca ten bezsensowny świat

Pragnąc uciec z tego labiryntu
Bez wyjścia,
Marzyłam o wolności

Stanęłam na rękach i spojrzałam w niebo.
Nie byłam tą samą osobą, co wczoraj.

BŁYSK BŁYSK, błyszczą gwiazdy
Posyłając lśnienie w nieskończoność
Ten świat... Ten świat...
Jakiż on piękny.

BŁYSK BŁYSK, błyszczące światło księżyca
Wypełnione jest nadzieją.
Ten świat... Ten świat...
Jakiż on wspaniały.
Nie sądzisz?

Z kwadratowego nieba zniekształconego miasta
Zerknęłam w smutne spojrzenie przeszłości;
Boję się

Znów kogoś stracić, ale mimo to zaczynam iść.
Nie chcę znowu być sama.

Stanęłam na rękach i spojrzałam przed siebie.
Stałeś tam, z uśmiechem na twarzy.

BŁYSK BŁYSK - gdybyś tak zauważył, że
Uśmiechamy się.
Ten świat... Ten świat...
Jakiż on mi bliski.

BŁYSK BŁYSK - coś smutnego
Czai się w twych oczach, ale
Tyle gwiazd... tyle gwiazd
Się w nich odbija.

BŁYSK BŁYSK, błyszczą gwiazdy
Posyłając lśnienie w nieskończoność
Ten świat... Ten świat...
Jakiż on piękny.

BŁYSK BŁYSK, błyszczące światło księżyca
Wypełnione jest nadzieją.
Ten świat... Ten świat...
Jakiż on wspaniały.
Nie sądzisz?

Nie sądzisz...

***

Ryuusei   Black & Night   namida tomaranai zutto
Fujouri na kono sekai wo urande ita

Deguchi mo nai kono meikyuu kara
Nigedashitakute
Jiyuu wo motometeta

Sakadachi wo shite  sora wo mita
Kinou to wa chigau boku ga ita

SHINY SHINY kagayaita
Hoshi wa mugen ni
Kono sekai wa… kono sekai wa…
Konna ni mo utsukushii

SHINY SHINY hikaru muunraito
Kibou ni michita
Kono sekai wa… kono sekai wa…
Konna ni mo subarashii
Sou darou?

Ibitsu na machi no   kono shikakui sora kara
Nozoita kanashii furasshubakku
Mata dareka wo

Ushinau koto  kowai keredo bokura arukidasu yo
Mou  hitoribocchi ni naritaku nai nda―

Sakadachi wo shite mae wo mita
Egao no kimi ga soko ni ita

SHINY SHINY ki ga tsukeba
Bokura hohoemu
Kono sekai wa… kono sekai wa…
Konna ni mo itooshii

SHINY SHINY kanashige na
Kimi no hitomi ni
Hoshi ga ippai  hoshi ga ippai
Utsutte iru kara

SHINY SHINY kagayaita
Hoshi wa mugen ni
Kono sekai wa… kono sekai wa…
Konna ni mo utsukushii

SHAINY SHAINY hikaru muunraito
Kibou ni michita
Kono sekai wa… kono sekai wa…
Konna ni mo subarashii
Sou darou?

Sou darou…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz