7 maja 2014

Gin no Saji, OP2 "LIFE"

"ŻYCIE"
Wykonawca: Fujifabric
Słowa i muzyka: Yamauchi Soiuchirou
Romaji: Anime Lyrics
English: Lyrical Nonsense
Ans. Ray-chan


Wydaje mi się, że nie wyrosłem na człowieka, którego wyobrażałem sobie w dzieciństwie,
Ale ostatecznie chyba nie ma nad czym rozpaczać
Wyruszyłem w podróż; choć czasem wieje, czasem leje,
To wizja odnalezienia czegoś wyjątkowego pcha mnie naprzód

KOCHAJ MNIE
Pewnych rzeczy nie sposób zrobić w pojedynkę...
KOCHAM CIĘ
... Dlatego chcę wierzyć w cuda, że kiedyś się spotkamy.

Nawet znajomy pejzaż rozbłysł światłem;
Ciekawe, czy kiedyś nadejdzie taki dzień, że powiem "Ta chwila na zawsze utkwi mi w pamięci"
Nadal odkrywam najzwyklejsze rzeczy,
Takie jak zapach twoich włosów targanych wiatrem

KOCHAJ MNIE
Słowa nigdy nie oddają istoty rzeczy...
KOCHAM CIĘ
... Ale mam nadzieję, że i tak zrozumiesz.

Tyle razy widziałem ten pejzaż, a mimo to po twarzy płyną łzy;
"Pamiętasz jeszcze tamte czasy?"
Ciekawe, czy kiedyś będą nawiedzały mnie takie myśli...
Czuję się, jakbym biegł po deszczu przez pole,
Nie zwracając uwagi na krople tryskające z kłosów;
A przy okazji cały czas machając na pożegnanie dniom, które nigdy nie powrócą
I tak po prostu idąc naprzód.

***

chitchai koro ni omotteta mirai no sugata to ima wa nandaka
chigau you da keredo sore mo ikka
boku wa tabi ni deta nda yo ame no hi mo kaze no hi mo aru kedo
taisetsu na nanika shiritai nda

LOVE ME
jibun bakari de wa umaku wa ikanai demo
LOVE YOU
deaeta kiseki o shinjiteitai na

minareteita keshiki sae mo kagayaiteta
"itsu made mo wasurenai" sonna koto omou hi ga kuru ka na
kaze ni yureta kimi no kami no nioi da to ka
arifureta kono isshun boku wa mata kyou mo sagashiteru

yappari bokura omotteita yori mo kantan ni wa ikanai kara
hitorikiri de ireba sore de ikka
demo demo yappa samishii na tsuyogatteite mo nandaka
dou shitara ii no? oshiete yo

LOVE ME
kotoba dake ja doumo tsutaekirenai kedo
LOVE YOU
sukoshi demo kimi ni todoitara ii na

minareteita keshiki da kedo namida ga deta
"mada oboeteiru kai?" sonna koto omou hi ga kuru ka na
ameagari no guraundo o kakeru you na
afuredasu sono isshun kizukazu ni toorisugite
modoranai hibi ni te o futte yuku no sa
kyou mo tsuzuiteku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz