15 listopada 2014

Aldnoah.Zero, ED1 "A/Z"


Wykonawca, tekst i muzyka: SawanoHiroyuki[nZk]:mizuki
English: Lyrical Nonsense
Romaji: ReloadedTranslyrics
Ans: Black_Butterfly



Jezu Chryste.

***

0; to światło mogłoby zmienić się tak w początek, jak i koniec
noah; nie gromadzi się tu nic, poza kolejnymi kłamstwami, które tworzą żadnego sensu
Tracę z oczu to co ważne i potykam się, ot tak, z własnej winy

AS: światło bijące z cieni i chwały;
Kolejne odliczanie dające znak jutrzejszej godziny 0

ŻYJ ALBO GIŃ, niewidzialna wiązka światła samymi słowami odrzuci miejsce, w którym będę żyła lub zginę
I nawet choćbym spróbowała poszukać odpowiedzi tam, gdzie nazwy nie istnieją...
Deszcz życia wysycha na wietrze, dając znak pierwszym łzom, których nie potrafię się wyprzeć
Jednak jeśli uda mi się zmienić w 0, niepotrzebne mi będą oczekiwania, ciemność, koniec; stanę się bosą Frazą-1

O, sama piosenka nie ma znaczenia, ważne jak zostanie zaśpiewana i zrozumiana
Czy coś się otworzy - to zależy od tego, czy tego chcemy; AKORD 1-A OCH OCH
I Wyrzuciłam sznurówki wraz z niepasującymi butami;
Próbowałam gonić miniony czas, ale nie byłam w stanie go dopędzić

potrzeba; ludzie się spotykają i wywierają na siebie wrażenie
Podzielony dźwięk dodaje sił gniewowi jutra

Nawet jeśli wykrzyczę nieznane słowa, ideały pozostane wyłącznie nieznośnym hałasem, który zaraz przepadnie w eterze
Nawet jeśli spróbuję poszukać podpowiedzi w przeszłości, której nie mogę porzucić
Mój promień światła natrafił na ścianę; dobywam miecza, ale ten istnieje tylko na pokaz i nie potrafi przebić niczego
Jednak jeśli uda mi się zmienić w 0, na nic zda mi się czas, ego, cokolwiek; stanę się Frazą-1 we wszystkim

Start/Koniec/Giń/Żyj
Rytm/AL/Etap/Nie/Blask
Wróć-Nie-Tak
Scena1/Z Popiołów/I
Przestań/Koniec/Zgiń/Stąd
Kurtyna W Górę/Gniew/nie/Mój Umysł
Po/Wróć/1-9
B-runda 2 walcz

ŻYJ ALBO GIŃ, jedynie liczba widocznych promieni pozostawi po sobie to rezonujące miejsce;
I nawet choćbym spróbowała poszukać odpowiedzi tam, gdzie nazwy nie istnieją...
Deszcz życia wysycha na wietrze, dając znak pierwszym łzom, których nie potrafię się wyprzeć
Jednak jeśli udałoby mi się wyzerować cuda, próżność i wahanie, stałabym się Bosą Frazą-1

Start/Koniec/Giń/Żyj
Rytm/AL/Etap/Nie/Blask
Wróć-Nie-Tak
Scena1/Z Popiołów/I
Przestań/Koniec/Zgiń/Stąd
Kurtyna W Górę/Gniew/nie/Mój Umysł
Po/Wróć/1-9
B-runda 2 walcz

***

rei hajimari ni mo owari ni mo kawaru hikari
shita ni muketa mama kazasu no o yameta ano toki ALD
noah saizu no awanai uso bakari narabete
miushinai mizukara subete ni tsumazuita

AS terasu ei to ei
kurikaesu count asu no reiji no sign

LIVE or DIE mienai hikari no sen moji dake de ikiru-basho sutete
namae mo inai soko ni kotae o motometetemo
kaze ni tokashita inochi no rain nagesutenai kakedashi no namida
kitai mo yami mo owari mo iranai zero ni nareba hadashi no phrase-1

O dono uta mo sukuikata shidai dake de
mono ka hiraku ka wa daremo ga eraberu CHORD 1-A Oh Oh
I hakenai shuuzu to tomo ni suteta reesu de
nukasareta jikan oikaketemo tadorenai

need hito wa hibikiau
wakareta sound asu no rage no gain

shiranai kotoba de narashitemo tsudzukanai sawagu dake no risoutachi
hagare mo shinai kako ni ate o motometetemo
kabe de tozashita hizashi no Rail tsukidasenai mie dake no yaiba
jikan mo ego mo nanimo iranai zero ni sureba subete no phrase-1

Start/End/Die/Live
Rhythm/AL/Stage/No/Light
Go-Back-No-Yes
Scene1/Rise Again/&
Stop/End/Die/Out
It’s Show/Rage/no/My Mind
Go/Back/1-9
B-5/round 2 fight

LIVE or DIE kienai hikari no sen kazu dake ga hibiku basho sutete
namae mo inai soko ni kotae o motometetemo
kaze ni tokashita inochi no rain nagesutenai kakedashi no namida
kiseki mo kyoei mo kigu mo iranai zero ni sureba hadashi no phrase-1

Start/End/Die/Live
Rhythm/AL/Stage/No/Light
Go-Back-No-Yes
Scene1/Rise Again/&
Stop/End/Die/Out
It’s Show/Rage/no/My Mind
Go/Back/1-9
B-5/round 2 fight

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz