23 listopada 2014

Bayonetta 2, "Tomorrow is Mine"


"Jutro należy do Mnie"
Wykonawca: Keeley Bumford
Słowa: Betsie Larkin
Tekst z: Bayonetta Wiki



(Jutro należy do Mnie)

Zbudziłeś mnie (Ogień)
Rozniecając płomień w moim sercu (Zwalczaj ogniem)
Ruszę w tan i pokonam ich (Mój ogień)
Tak w świetle, jak i mroku (Płonie jaśniej)
Gdzie popełniłeś błąd? (Księżyc)
Cóż, nie doceniłeś drzemiącej we mnie potęgi (Moim paliwem)
Nie poddam się (Porwę cię)
Póki jutro nie będzie należeć do mnie (Jak przypływ)
Stanę w ogniu,
Tanecznym krokiem przemierzając otaczające mnie płomienie
Nigdy nie przestanę!
Lepiej się schowaj,
Bo jestem w nastroju do walki
(Uważaj, nadchodzę!)

Gdy zacznę wirować,
Nawet nie zauważysz, skąd wyszedł cios
Zostawię cię daleko w tyle
A potem pif-paf
Pa pa! I bis
Takie mam pragnienie -
Zmierzać ku zwycięstwu
Jutro należy do Mnie

Lepiej zmykaj (Zmykaj)
Nie czekaj; wkraczam do akcji! (Chwyć za broń... Pal!)
Mojemu płomieniowi paliwo nigdy się nie wyczerpie (Pełen bak, zawsze)
I jarzy się tak jasno,
Więc lepiej się schowaj (Idź na spacer)
Przybywam tu po pojedynek, o tak (Prawda jest taka)
I będę walczyć, póki Jutro nie będzie należeć do Mnie (Że zwycięstwo jest moje)

Tylko nie tęsknij za bardzo

***

You awoke me (Fight fire)
Unleashed the fire in my heart (With fire)
I will dance and I'll defeat them (My flame's)
Through the light and the dark (More bright)
Your mistake was to (The moon)
Underestimate my power (Is my fuel)
Won't let go of the fight (Get lost)
Til tomorrow's mine (In my tide)
I will ignite
Dancin' through the fire around me
I'll never stop
You'd better hide
Now I'm in the mood for a fight
(Better watch out here I come)

You won't know what hit you
When I spin around
Leave you in my dust
Then bang bang
Down down again
It's my desire
Going for the win
Tomorrow Is Mine

You better run (Better run)
Don't wait here I come no (Grab your gun... Fire)
The fuel in my fire won't run dry (Endless supply)
It burns bright
And you better hide (Take a hike)
I came for a fight, yeah (Truth you'll find is)
Until Tomorrow Is Mine (Victory's mine)

Don't miss me too much

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz