17 listopada 2014

RWBY, IM Yang "i burn"


"jestem ogniem"
Wykonawca: Casey Lee Williams oraz Lamar Hall
Muzyka: Jeff Williams
Tekst z: RWBY Wikia
Ans. Schizma


Niektóre wersy we wstawkach rapowanych mają dwie wersje: oryginalną (wulgarną) i ocenzurowaną. Sam utwór ma dwa warianty: albumowy, będący całkowicie poświęcony Yang oraz składankę remiksów IM pozostałych bohaterek.
"Jestem ogniem" zamiast "płonę", bo "I burn" poza "płonę" niesie też ze sobą "spalam [coś/kogoś]". "Płonę" wydaje mi się zbyt skoncentrowane wyłącznie na procesie "spalania (SIĘ)" i bezinwazyjności (nie można CZEGOŚ "spłonąć"). "Burn" z kolei posiada tę dwuznaczność: "burn SOMETHING"/"something IS burning".

>klnij jak szewc na co dzień
>zmuszaj się do bycia wulgarną w tłumaczeniu
Fuckin' fuckity fuck. Nie czuję żadnej mocy w angielskich przekleństwach, więc mam pewien... problem. Tak czy inaczej...

W piosence pojawi się trochę "mięsa", czujcie się ostrzeżeni.

***

No to jedziesz;
Zaraz się przekonasz,
Że stać mnie na więcej niż ci się wydaje
I co, myślisz,
Że mnie złamiesz?
Wystarczy chwila, a przekonasz się;
Stanąłeś za blisko płomienia
Gorętszego niż słońce prażące w środku lipca
Wystawiasz wszystko co masz, mimo to wciąż dostajesz w rzyć;
Słuchaj uważnie, głuptasie, zdradzę ci dlaczego...

Jestem ogniem!
Teraz już mnie nie powstrzymasz,
Bo nie masz czym
Jestem ogniem!
Machaj sobie ile chcesz
Zbiję cię z nóg jak gorączka

Niepokonany?
Chyba w snach
Nie uklęknę, choćbyś chciał
Skopiesz mi dupsko?
Za wysokie progi
Super Saiyanin to ja

Garniesz się do bitki, której finału nawet nie dotrwasz;
Pozdrów ode mnie serduszka, gdy będą cię zeskrobywać z podłogi
O, rakiety przyniosłeś? Super, skarbie, poślij je wysoko
W niebo, ale wiedz, że i tam będę "górą"

Jestem ogniem!
Teraz już mnie nie powstrzymasz,
Bo nie masz czym
Jestem ogniem!
Machaj, tylko się nie zmęcz,
Zbiję cię z nóg jak gorączka

Wiesz, wcale nie musimy tego robić
Dajmy sobie całusa na zgodę, a przekonasz się,
Że życie da się wywalczyć;
Zawsze dostaję czego chcę, więc odpuść sobie i po prostu patrz jak płonę

Poczuj mój ogień
Gorętszy niż słońce;
Jako piromaniaczka właśnie tego pragnę
Miałam nadzieję, że przejrzysz na oczy, ale
Ups, zdążyłam już puścić budkę z dymem
(Oryginał) Człowiek Pochodnia może mi possać
(Cenzura) Człowiek Pochodnia może czyścić mi buty
Johnny Blaze: Podejrzany Numer Dwa
Zaatakuję pierwsza z prędkością światła
(Oryginał) Spalę dziwki na popiół
(Cenzura) Spalę cwaniaczków na popiół

Benzyna i nafta,
Pociągnij zapałkę, podpal wszystko wokół
(Oryginał I cenzura) Nic nie będzie nigdy już takie samo;
Poczuj furię mych płomieni
Błagaj o litość, ale nic ci to nie da
Przyjmij z godnością koniec, który właśnie ci funduję
(Oryginał) Ech, wygląda na to, że nigdy się nie nauczycie, skurwiele
(Cenzura) Ech, wygląda na to, że nigdy się nauczycie, panowie
A teraz spocznijcie i patrzcie jak płonę

Jestem ogniem!
Teraz już mnie nie powstrzymasz,
Bo nie masz czym
Jestem ogniem!
Machaj sobie ile chcesz
Zbiję cię z nóg jak gorączka

Jestem ogniem!
Teraz już mnie nie powstrzymasz,
Bo nie masz czym
Jestem ogniem!
Machaj sobie ile chcesz
Zbiję cię z nóg jak gorączka

***

Come at me
And you'll see
I'm more than meets the eye.
You think that
You'll break me,
You're gonna find in time
You're standing too close to a flame that's burning
Hotter than the sun in the middle of July.
Sending out your army, but you still can't win;
Listen up, silly boy, 'cuz I'm gonna tell you why...

I burn!
Can't hold me now,
You got nothing that can stop me.
I burn!
Swing all you want.
Like a fever I will take you down.

Reign supreme?
In your dreams;
You’ll never make me bow.
Kick my ass?
I'm world-class
And Super Saiyan now.

You’re starting up a fight that you just can’t finish;
Watch the little hearts while they scrape you off the floor.
Bringing out your rockets? Well, shoot 'em up, baby,
High as you can go, but I’m the one who’s gonna soar.

I burn!
Can't hold me now,
You got nothing that can stop me.
I burn!
Swing all you want,
Like a fever I will take you down.

It doesn’t have to be this way;
Let’s kiss and make up, then you’ll learn
You can fight your life away;
I get what I want, so don’t bother and just watch me burn.

Hotter than the sun,
Feel my fire;
Pyromaniac: my desire.
Thought that you could see the truth,
'Til I just burned down the booth.
(Explicit:) Human Torch can’t fuck with me;
(Clean:) Human Torch can’t mess with me;
Johnny Blaze: Suspect B.
Strike 'em quick, lightning fast;
(Explicit:) Melt them bitches down to ash.
(Clean:) Melt them britches down to ash.

Gasoline, kerosene;
Strike the match, ignite the scene.
(Explicit:) Shit will never be the same;
(Clean:) Things will never be the same;
Feel the fury of my flame.
Beg for mercy: it won’t help;
Embrace the ending you were dealt.
(Explicit:) Seems you fucks will never learn;
(Clean:) Seems you chumps will never learn;
Now sit back and watch me burn.

I burn!
Can't hold me now,
You got nothing that can stop me.
I burn!
Swing all you want,
Like a fever I will take you down.

I burn!
Can't hold me now,
You got nothing that can stop me.
I burn!
Swing all you want,
Like a fever I will take you down.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz