30 listopada 2013

Kuroko no Basket, IM Aomine "Netsu no Kakera"


"Odłamki Żaru"
Wykonawca: Suwabe Junichi jako Daiki Aomine
English et romaji: kurokonobasket.forumfree.it
Ans. Martica



Odłamki żaru rozsypują się wokół
Tak jak powidok w powietrzu,
Który zaraz znika pochłonięty przez światło

Choć ścigam ich wszystkich do utraty tchu, to ciągle zostaję daleko w tyle;
Dystans zwiększa się wraz z prędkością
Pocąc się, moje serce schładza się coraz bardziej;
Nie ma czego czuć, gdy jedyne co cię otacza, to pusta przestrzeń

Czy to ja się poddałem?
Mam tyle wolności, że nie sposób prosić o więcej, ale ostatecznie nie ma mi ona nic do zaoferowania

Odłamki żaru rozsypują się wokół
Tak jak powidok w powietrzu;
Przeszłość była jedynie transem
I nigdy do niej nie wrócimy;
Moje oczy otwierają się na rażące światło, by zauważyć,
Że kontury zniknęły nie pozostawiając po sobie nawet cienia

Nie, to nie o nostalgię tu chodzi,
Ale o bezsilną, wszechogarniającą nudę;
Nie trzymaj się tak kurczowo szaleńczo bijącego serca
Może sam swojego nie słyszę, ale to nie znaczy, że przestanę lśnić

Przedmiot odebrany z mej ręki nie pozostawia po sobie lepkości,
Choć ogarnia mnie poczucie straty

Nie chcę niczyjej pomocy,
Nie istnieje osoba, której bym nie pobił;
Chwyt jest mocny, ale rozbity na kawałki
Twój uśmiech rozpływa się
W oddali;
Jedyną osobą, która jest w stanie mnie pokonać... jestem ja sam!

Odłamki żaru rozsypują się wokół
Tak jak powidok w powietrzu;
Przeszłość była jedynie transem
I nigdy do niej nie wrócimy;
Moje oczy otwierają się na rażące światło, by zauważyć,
Że kontury zniknęły nie pozostawiając po sobie nawet cienia

***

Kobore dashita Netsu no Kakera
Chuu ni chitta Zanzou
Hikari no naka he to kieteiku

Oikakeru hodo dare to mo tooku naru
Hirogaru kyori wa —- tsukete
Ase ga hiku youni kieteiku kokoro de
Nani wo kanjite mo muneshikodoku de shikanai

Akirameta no wa ore datta no ka
Dareyori mo jiyuu de dakedo doko ni mo ikezu

Koboreteiku netsu no kakera
Chuu ni chitta zanzou tada muchuu de
Subete datta ano kimi wa modoranai
Tsuyosugiru hikari no de me wo aketamama
Kiete shimatta rinkaku wa mo kage hitotsu nokozazu ni

Betsu ni sore hodo natsukashii wake janai
Doushiyou mo naku tsumaranai dake da
Anna ni mo mune tsukandeta kodou ga
Kikoenakutatte ore wa ore wo terasu kara

Te ni ireta no ga sore to hikikairi
Kobiritsuite hanarenai soshitsukanda to shite mo

Dare no tasuke mo hitsuyou nai
Kattenai yatsu mo mou inai na
Nigirishimeta chikara ga tsuyoku te
Konagona ni shita egao sae mo hikari no kanata he tokete

“Ore ni katteru no wa ore dake da”

Koboreteiku netsu no kakera
Chuu ni chitta zanzou tada muchuu de
Subete datta ano hi ni wa modoranai
Tsuyosugiru hikari no naka de me wo aketamama
Fui ni shisen wo yogasete wa nani ka wo sagasu kedo
Kieta rinkaku wa mou kage hitotsu nokotte nai

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz