6 lutego 2014

Free!, IM Haru "Ao no Kanata"


"Błękitny bezmiar"
Wykonawca: Nobunaga Shimazaki jako Haru-chan-san
English et Romaji: Moonlit Sanctuary




Starczy tej sesji, jedziem z tym koksem.

***

Po dnie srebrnego oceanu dryfują krople światła;
Zrzekam się kontroli nad mymi nakładającymi się nad siebie biciami serca, rozpływającymi się w ciszy



Wyczuwam, gdy wszystko zaczyna zlewać się w jedno
I przyjmuję tego wynik, jakikolwiek by nie był

Znam takie miejsce, które należy wyłącznie do mnie;
Nie dociera w nim do mnie żaden głos, ło-o
Ta scena, ważniejsza niż wygrana czy porażka,
Niezmiennie wypełnia me myśli,
Wypalający się w pamięci bezmiar błękitu

Na nic zda się mój opór; tutaj jestem sam
Prąd odzwierciedla stan mego serca, następną chwilę wybiorę ja

Ta moc oplatająca całe moje ciało;
Zaufam jej bez wahania

Znam takie miejsce, w którym mogę być wolny,
Choćbym się zgubił i wyzionął ducha, ło-o
Płynąc szybko i zwinnie,
Pragnę gonić za teraźniejszością bez zbędnego balastu
W tym wiecznym bezmiarze błękitu

To elektryzujące uczucie przy poszukiwaniu śladów jej obecności wyślizgujących się przez szpary...
Wolność przybiera na sile, ja to wiem

Znam takie miejsce, które należy wyłącznie do mnie;
Nie dociera w nim do mnie żaden głos, ło-o
Ta scena, ważniejsza niż wygrana czy porażka,
Niezmiennie wypełnia me myśli,
Wypalający się w pamięci bezmiar błękitu

***

shizuka na mizu no soko de tayutau hikari no tsubu
chinmoku to tokeau youni kasanaru kodou o azukete

subete ga hitotsu ni naru sono yukue o
kanji nagara ukeirete iku

jibun dake no basho o shitte iru
dare no koe mo todokanainda Wo-oh
kachimake yori motto taisetsu na
itsudatte ATAMA no naka o shimeru keshiki
yakitsuita ao no kanata

donna ni aragatte mo koko de wa hitorikiri da
nagare wa kokoro o utsushite tsugi no shunkan o erabu yo

KARADA o tsutsumikonda sono CHIKARA o
utagawazu ni shinjite iyou

jiyuu ni naru basho o shitte iru
mayoi sae mo hodo karete iku Wo-oh
ima o oyogu ore no SUPĪDO de
nani kara mo JAMAsarezu ni oikaketai
eien no ao no kanata

sonzai o nazoru kanshoku ni suberikomu sono sukima ni
ukabiagaru tashika na Freedom

jibun dake no basho o shitte iru
dare no koe mo todokanainda Wo-oh
kachimake yori motto taisetsu na
itsudatte ATAMA no naka o shimeru keshiki
yakitsuita ao no kanata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz