11 lutego 2014

Free!, IM Nagisa "FUN!!"


"ZABAWA!!"
Wykonawca: Tsubasa Yonaga jako Nagisa Hazuki
Romaji: Moonlit Sanctuary
English: Words Across the Ocean



łał łał ła Radośnie spędzaj czas!
łał łał ła Radośnie spędzaj dni!
Tak! Zawsze!

Podekscytowany jestem od końcówek włosów po czubki palców; moje serce prawie kręci piruety;
Wiem, że wy czujecie to samo: jaśniejecie jak słońce, a zsynchronizowani jesteście perfekcyjnie

Otaczają mnie moi ukochani przyjaciele (każdego dnia)
I więcej mi do szczęścia nie potrzeba, bez dwóch zdań!

Razem dzielimy czas spędzony na pływaniu i razem zmierzamy ku jednemu marzeniu
I dlatego wypełnia mnie radość - popłynę jeszcze szybciej!
Rozbryzgująca się fala odbija obraz tej chwili; wybuchnijmy śmiechem, wylegując się na słońcu
Jestem zadowolony od stóp do głów, rozpędźmy się do wtóru ze startującym latem

Tak się cieszę, że wybrałem tę szkołę - znowu jesteśmy razem!
Każdego dnia modliłem się, by moje marzenie się ziściło, więc nie pozostało mi nic innego, jak cieszyć się jak głupi!

Narodziny pozytywnych wibracji (wiem)
Utorujemy sobie ścieżkę światła na wodzie, czuję to

Obierzmy wspólny kurs i uczyńmy nasz zespół jeszcze silniejszym, okej?
Bezgraniczne zaufanie - tak ma między nami być
Przebywając razem, stworzymy coś nowego i dostarczy to nam jeszcze więcej zabawy!
Kroki postawione latem odbijają echem radość, którą chcę się z wami podzielić

Razem dzielimy czas spędzony na pływaniu i razem zmierzamy ku jednemu marzeniu
I dlatego wypełnia mnie radość - popłynę jeszcze szybciej!
Rozbryzgująca się fala odbija obraz tej chwili; wybuchnijmy śmiechem, wylegując się na słońcu
Jestem zadowolony od stóp do głów, rozpędźmy się do wtóru z rozpoczynającym się latem

łał łał ła Radośnie spędzaj czas!
łał łał ła Radośnie spędzaj dni!
Tak! Zawsze!

***

Wow Wow Wo Have Fun Times!
Wow Wow Wo Have Fun Days!
Yes! Every Time!

osaekirenai WAKUWAKU shiteru KOKORO ga odotterunda
minna no bun mo tsutawatte kuru ne KIRAKIRA・SHINKURO shiteku

daisuki na nakama to koko ni iru yo (kyou mo)
sore dakede saikou machigaiNASHI kimatteru tte!

onaji toki o issho ni oyogu onaji yume o issho ni tsunagu
sore ga SUGOku ureshikute boku wa mata hayaku nareru
haneru shibuki ni ima o utsushite taiyou no shita de waraou
KARADAjuu hashaideru SUPĪDO agete natsu ga hajimaru

kono gakkou ni kite HONTO yokatta aitai aeta ne minna
kanaetakatta mainichi dakara UKIUKI shouganai tteba

umareteru POJITIBU na BAIBUREISHON (wakaru)
mizu no naka HIKARI no michi o tsukuru kanjiru yo

kono KŌSU o issho ni oyogou kono CHĪMU de tsuyoku narou ne
massugu ni shinjirareru zettai ni kore shikanai
minna to ireba SUTĀTO ni naru motto tanoshiku naru yo!
tsutaeau YOROKOBI ni kotaete kureru natsu no ashioto

onaji toki o issho ni oyogu onaji yume o issho ni tsunagu
sore ga SUGOku ureshikute boku wa mata hayaku nareru
haneru shibuki ni ima o utsushite taiyou no shita de waraou
KARADAjuu hashaideru SUPĪDO agete natsu ga hajimaru

Wow Wow Wo Have Fun Times!
Wow Wow Wo Have Fun Days!
Yes! Every Time!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz