8 września 2014

Final Fantasy X-2, "real Emotion (International)"


"prawdziwe Emocje"
Wykonawca: Jade (Sweetbox)
English: FinalFantasy.Wikia




Co mogę dla ciebie zrobić?

Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?
Nie słyszę

Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?

Hen daleko, za niewyraźnymi granicami mego serca,
Widziałam miejsce
Podobne trochę do tego
Czasami się zdarza, że nie wiem co robić;
Mimo to wiem - na odwrót już za późno

Lecz to, co widziałam
Pośród tych mglistych snów
Nie może się równać z tym, co widzę teraz
To wszystkie jest takie inne,
Aż uginają się kolana

I choć jestem świadoma, że
Otoczył mnie świat prawdziwych emocji,
To nie dam mu się
Teraz już wiem, że "przed siebie" to jedyny kierunek dla mojego serca
Słyszałam, jak wołałeś;
Nigdy nie będziesz sam

Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?
Nie słyszę

Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?

Nie zamierzam przypominać sobie jak żyłam przedtem
I nie mam też w planach polegać wyłącznie na tobie
Chociaż gdyby czasem coś poszło nie tak,
To i tak być przybył i próbował mnie uratować

Choć od czasu do czasu
Życie przypomina wspinaczkę po stromej powierzchni,
To wystarczy wierzyć
Gdyż prawdę, której szukam,
Zawsze odnajdę w sobie

I gdy okaże się, że
Otoczył mnie świat prawdziwych emocji,
Wszystko to, czego się od ciebie nauczyłam,
Wystarczy, by przetrwać cierpienie
Dzięki tobie jestem na tyle silna, aby
Wiedzieć, że nie jestem już sama

Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?

Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?

Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?

Nie słyszę

I gdy okaże się, że
Otoczył mnie świat prawdziwych emocji
I nie jestem w stanie iść dalej
Wystarczy, że zamknę oczy, a będziesz tam i podniesiesz na duchu
Połączeni na wieczność
Nigdy nie będę...

I choć jestem świadoma, że
Otoczył mnie świat prawdziwych emocji,
To nie dam mu się
Teraz już wiem, że "przed siebie" to jedyny kierunek dla mojego serca
Słyszałam, jak wołałeś;
Nigdy nie będziesz sam

Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?
Nie słyszę

Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?
Co mogę dla ciebie zrobić?
Nie słyszę

***

What can I do for you?

What can I do for you?
What can I do for you?
What can I do for you?
I can't hear you

What can I do for you?
What can I do for you?
What can I do for you?

Far beyond the hazy borders of my heart
I could see a place
That's somethin' like this
Every now and then I don't know what to do
Still I know that I can never go back

But the things I've seen
In those hazy dreams
Can't compare to what I'm seein' now
Everything's so different
That it brings me to my knees

And though I know
The world of real emotion has surrounded me
I won't give in to it
Now I know that forward is the only way my heart can go
I hear your voice calling out to me
You'll never be alone

What can I do for you?
What can I do for you?
What can I do for you?
I can't hear you

What can I do for you?
What can I do for you?
What can I do for you?

I don't plan on lookin' back on my old life
I don't ever plan to rely on you
Even if by chance everything should go wrong
You'd come anyway and try to save me

Though from time to time
It's an upward climb
All I know is that I must believe
'Cause the truth I'm seekin'
Always was inside of me

And when I find
The world of real emotion has surrounded me
The many things that you taught me then
Will always be enough to get me through the pain
Because of you I am strong enough
To know I'm not alone

What can I do for you?
What can I do for you?

What can I do for you?
What can I do for you?

What can I do for you?
What can I do for you?

I can't hear you

And if I find
The real world of emotion has surrounded me
And I can't go on
You are there, the moment that I close my eyes, to comfort me
We are connected for all of time
I'll never be...

And though I know
The world of real emotion has surrounded me
I won't give in to it
Now I know that forward is the only way my heart can go
I hear your voice calling out to me
You'll never be alone

What can I do for you?
What can I do for you?
What can I do for you?
I can't hear you

What can I do for you?
What can I do for you?
What can I do for you?
I can't hear you

I can't hear you

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz