8 września 2014

Kuroshitsuji, OP Book of Circus "ENAMEL"


"EMALIA"
Wykonawca: SID
English et Romaji: LyrreChelle/Zansouki




Dużo można rzec o Kuroszku, ale nie to, że ma kiepskie openingi.

***

Teraz prędko, zaspokój każde ze swych pragnień;
Spiralne schody poprowadzą cię ku rozkoszy, ku ciemności

Na tej ścieżce pełnej szaleństwa
Tyle razy dobywałeś miecza...
Z przelanej krwi wyrosła noc - jaka piękna...

Sprawię, że zapomnisz wszystko
Nie trzeba mi twych szelmowskich pocałunków, tylko rób, co rozkażę

Jedynie niemal bezgłośny dźwięk zrywanej emalii
Zdradza zimne palce niszczące ornamenty

Wewnątrz niepełnych wspomnień
Wewnątrz wspomnień nawiniętych na szpulkę
Czuję jak coś przenika przez moją drobną szyję

Nie chcę wracać do klatki, w której czekają na mnie wyłącznie kajdany
Tkwienie z tobą w jednej sieci? Niech będzie, dokądkolwiek by mnie to szaleństwo nie zawiodło

Sprawię, że zapomnisz wszystko
Nie trzeba mi twych szelmowskich pocałunków, wyłącznie posłuszeństwa

Yes, my lord

Nie chcę wracać do klatki, w której czekają na mnie wyłącznie kajdany
Tkwienie z tobą w jednej sieci? Niech będzie, dokądkolwiek by mnie to szaleństwo nie zawiodło

***

Dakara hayaku isshin furan oborete goran
Kairaku e to yami e to rasen kaidan

Magarikunetta sono tochuu de
Ikudo tonaku nuita yaiba
Kaeri chi de saita kirei da yo

Mou nani mo kamo zenbu
Wasure sasete ageru kara saa
Azatoi kisu wa iranai fukujuu wo meiji you

Sureta yubi de soushoku mekuru oto ga
Eraberu kara tsutawaru kasuka ni

Danpen teki kioku no naka
Taguri yoseta kioku no naka
Suki touru hosoi kubi suji ni

Mou modore nakuta tte
Ori no naka de tsunagatta mama
Futari hisatsu kagiri doko made mo kyouki e

Mou nani mo kamo zenbu
Wasure sasete ageru kara saa
Azatoi kiss wa iranai fukujuu wo

Yes my lord

Modore nakuta tte
Ori no naka de tsunagatta mama
Futari hisatsu kagiri doko made mo kyouki e

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz