21 maja 2012

Sakamichi no Apollon, OP "Sakamichi no Melody"


"Melodia na zboczu"
Wykonawca; YUKI
English et romaji: Kafka Fuura



dou shiyou anata ni deau made no watashi wasurechatta wa
kaze wa hoo wo naderu

lullaby of birdland sakamichi kerinagara
tayorinai kage wa nobiru

owaranai natsuyasumi mitai ne pool ni shinobikon’deru kibun
nee fuku no mama oyogou haneru!!

shougekiteki yuuwaku spiral kono mune wo tsukisasu beat wa strange
(sore wa patto moete kieteshimau no)

san’zan’ na hibi mo joutou dress up
swing shiteru high na speed surround
(sore wa nan’te iu dance? tomaranai no)

ikanaide mimi ni karamitsuite mou hanarenai yo
melody wa koi mitai da

bye bye yowamushi de watashi ni kirawareru no wo kowagatteta ano hi made no watashi
itsuka ouji-sama ga humming sureba kikoeteru tashika na mune no kodou

atatakai tebukuro o-tsuki-sama ni kakeru bara no shizuku ni shiroi yuki
nee suki na mono bakari motte hashire!!

yozora no laser beam starlight kamikazari Swarovski
It’s show time
(ad lib ga nakucha tsumaranai no)

kan’nou teki desu kousoku no skill omoidoori drive shiteru section phrase
(sore wa attoiu ma miushinau no)

mabushikute mae ga mienai kurai ni kagayaiteru
samenaide (Don’t let me down) yume mitai da (Don’t let me down)

shougekiteki yuuwaku spiral kono mune wo tsukisasu beat wa strange
(sore wa patto moete kieteshimau no)

sokkou suru nara itsudemo saisei
swing shiteru high na speed surround
(sore wa nan’te iu dance? odoritai no)

ikanaide mimi ni karamitsuite mou hanarenai yo
kono melody wa mou koi mitai da
aa

***

Co teraz? Nie pamiętam już jaka byłam
Zanim cię spotkałam

"Kołysanka z Krainy Ptaków" gra podczas gdy ja walczę z ty zboczem;
Podąża za mną niewyraźny cień

To uczucie gdy podkradasz się do basenu - jak niekończące się wakacje
Hej, nie ściągajmy ubrań, wskoczmy do wody!

Spirala impulsów wciąga mnie do środka, ten rytm uderzający w moje serce wydaje mi się taki dziwny
(Ale jednocześnie spala się w ułamku sekundy i znika!)

Jednak nawet w tak gorączkowo pędzące naprzód dni trzymam fason
Wymachujesz rękami i wirujesz, a wszystko kręci się razem z z tobą w szaleńczym tempie
(Jak nazwać taki taniec? Nie potrafisz się zatrzymać!)

Nie chce odejść, nie przestaje rozbrzmiewać mi w uszach;
Ta melodia... jest jak miłość

Żegnaj moje drogie Ja! Słaba istoto z trwogą myśląca o nienawiści do samej siebie... taka byłam póki nie nadszedł TEN dzień
Wystarczy zanucić "Pewnego Dnia Mój Książę Po Mnie Przybędzie", by odezwał się pewien konkretny rytm w moim sercu

Tak jakby ktoś nałożył księżycowi ciepłe rękawiczki, biały śnieg na różanych kroplach
Hej, weźmy wszystko, co chcemy i biegnijmy!

Laserowy blask gwiazd z nocnego nieba oświetla moje włosy niczym klejnoty Swarovskiego
Przedstawienie czas zacząć
(Bez improwizacji nie ma zabawy!)

Umiejętność kontroli tak ogromnej prędkości jest seksowna, przemy przez tę część tak, jak mamy na to ochotę
(I zaraz gubię ją z oczu!)

Przez tę rażącą jasność nie widzę kompletnie nic
Nie budź mnie (Nie zawiedź mnie), bo to jak piękny sen (Nie zawiedź mnie)

Spirala impulsów wciąga mnie do środka, ten rytm uderzający w moje serce wydaje mi się taki dziwny
(Ale jednocześnie spala się w ułamku sekundy i znika!)

Każda powtórka tej melodii to kolejny krok do perfekcji
Wymachujesz rękami i wirujesz, a wszystko kręci się razem z z tobą w szaleńczym tempie
(Jak nazwać taki taniec? Też tak chcę!)

Nie chce odejść, nie przestaje rozbrzmiewać mi w uszach;
Ta melodia... jest jak miłość
Ach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz