7 sierpnia 2012

Lupin III, ~Mine Fujiko to Iu Onna~ ED "Duty Friend"


"Przyjaciółka z Powinności"
Wykonawca: Nikiie




Dare datte kowaku nai Hitori ja chotto kokoro bosoi shi
Nakayoku naritai
Shizen to daku futsu no koto

Atashi ga dare to Doko de nani o shite taka nante
Shiraseta tokoro de
Kimi no kimochi sukuenai deshou

Motto jiyuu ni naru hazu datta Kimi ga
Atashi nashi ja Miugoki torenai nara

Yasashikushite kureru tabi Atashi wa tsurai
Uchiakete shimaeru hodo Kirai demo nai

Kirei na koto igai Gakkou ja oshiete kurenai
Atashi no sonzai
Kanashii kurai kitanaku omoeta

Motto egao ni naru hazu datta Kimi wo
Atashi ga sore to naku kizutsuketa nara

“Suki da yo” to iwareru hodo Tsukihanashitai
Tsukihanasete shimaeru hodo Kirei demo nai

Motto jiyuu ni naru hazu datta Kimi to
Motto egao ni naru hazu datta Kimi ga
Atashi nashi ja Miugoki torenai nara
Nandaka kanashii

Yasashikushite kureru tabi Atashi wa tsurai
Kirawareru yuuki no nai Atashi ga kirai
“Suki da yo” to iwareru hodo Tsukihanashitai
Tsukihanasete shimaeru hodo Atashi kirei ja nai

***

Strach to ludzka rzecz, samotność jest w końcu nieco przerażająca
Chciałabym żyć jak
Wszyscy, naturalnie, cieszyć się zwykłymi rzeczami

Co robiłam i z kim?
Najpierw powiedz mi gdzie;
Twoje uczucia nie są dla mnie ratunkiem

Powinieneś być bardziej samodzielny;
Beze mnie jesteś jak dziecko we mgle

Trudno mi znieść niekończące się akty dobroci wobec mnie,
Ale, tak szczerze, nie męczą mnie one na tyle, by powiedzieć "dość"

Nikt słówkiem nie wspomni co wyrabia się w szkole...
Moja egzystencja, tak sobie myślę,
To dość smutna i zdecydowanie paskudna sprawa

Powinieneś był częściej się uśmiechać;
Zdarza mi się przepadać "przypadkiem" bez wieści gdy ktoś mnie zrani

Mogłabym cię zmusić do wyznania mi miłości, ale nie przyjęłabym jej;
Odrzucenie; pozwolić ci odejść, to by było piękne choć z drugiej strony... nie

Powinieneś być bardziej samodzielny
Powinieneś był częściej się uśmiechać
Beze mnie jesteś jak dziecko we mgle
To na swój sposób smutne

Trudno mi znieść niekończące się akty dobroci wobec mnie
Odkąd pamiętam nienawidziłam tchórzostwa, nienawidziłam z całych sił
Mogłabym cię zmusić do wyznania mi miłości, ale nie przyjęłabym jej;
Odrzucenie; posunąć się tak daleko i pozwolić ci odejść... nie stać mnie na taki gest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz