5 sierpnia 2012

Mawaru Penguindrum, ED5 "HIDE and SEEK"


"ZABAWA w CHOWANEGO"
Wykonawca: Triple H
Słowa i muzyka: Shirahama Hisashi
Aranżacja: Hashimoto Yukari


Kagayaiteta juudai kara hitomi no oku ni
Yakitsuita omoide ga aru darou
Ai wo kakushi ai wo sagashi kodoku ni taete
"Nannimo naritaku nai" nante uso sa
HIDE and SEEK kibou wa tooku de
HIDE and SEEK kagayaki dake aoku tsuyoku hanatsu

Machi no iro ga kawaru koro ni itsumo kimatte
Yomigaeru natsukashii toki ga aru
Midori no naka chikaiatta futari mo ima wa
Zetsubou no fuchi de hanarete itta
HIDE and SEEK nikushimiainagara
HIDE and SEEK namida mo naku onaji beddo de nemuru

Kodomo datta kanojo wa mou juuhachi wo sugi
Denwa to wari no ii shoku wo te ni irete
Ai wo kakushi ai wo sagashi ie wo hanarete
Shiawase ga wakarikakete kita koro ni
HIDE and SEEK subete mitasareru
HIDE and SEEK kabi no haeta onaji misu wo okasu
HIDE and SEEK motomeru ai ja
HIDE and SEEK nanimo kae ya shinai

Only Love ai-suru hito ni Only Love tameiki wo haki
Only Love nikushimiainagara Only Love
Namida mo naku onaji beddo de nemuru
Only Love...

***

W oczach wypalone mam
Wspomnienia z mej lśniącej młodości, czyż nie?
Skrywałem uczucia, szukałem miłości i przetrwałem samotność
"Nie chcę się kimkolwiek stawać" - nie słyszałem większego kłamstwa
Zabawa w Chowanego: nadzieja z oddali
Zabawa w Chowanego: w pojedynkę emituje światło blade i potężne jednocześnie

Gdy miasto zmienia swe kolory, zawsze
Nadchodzi taki sentymentalny czas gdy podejmuję decyzję i odradzam się
Ty i ja złożyliśmy sobie obietnicę pośród zielonych drzew
Zabawa w Chowanego: choć nie znosimy się nawzajem
Zabawa w Chowanego: śpimy w tym samym łóżku nie roniąc łez

Pamiętam ją jako podlotka, teraz ma trochę ponad osiemnaście
A także telefon i dobrze płatną pracę
Skrywała uczucia, szukała miłości i uciekła z domu
Wtedy, gdy zaczynała rozumieć czym jest szczęście
Zabawa w Chowanego: wszystko będzie w jak najlepszym porządku
Zabawa w Chowanego: dziewczę popełni te same trącące pleśnią błędy
Zabawa w Chowanego: żadne pieniądze
Zabawa w Chowanego: nie kupią ci miłości, której szukasz

Sama miłość, wzdycham, sama miłość, do mojej ukochanej
Sama miłość, choć nie wznosimy się nawzajem, to sama miłość
Śpimy w tym samym łóżku nie roniąc łez
To sama miłość...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz