30 lipca 2014

Noir, ED "Kirei na Kanjou"


"Nagie Uczucie"
Wykonawca: Arai Akino
English et romaji: Lyrics.wikia.com




Czuły dotyk
Nareszcie uświadomił mi, jak zimny jest mój policzek
To było nagłe, niczym pierwsza pobudka o świcie
Do ptasich treli za oknem

Nadal nie wiem,
Czego chce moje serce
Po prostu nie wiem

Nie patrzyłam na nic, nie licząc nieba
I tak, Bóg jeden raczy wiedzieć jak długo,
Pozwalam myślom unosić się do chmur

Czuję się tak, jakby moje życie było przedłużeniem snu
Tak, wiem, jestem taka bezradna - mimo to kochaj mnie

Jaki kolor mają łzy wypływające ze źródła w moim sercu...
Jaki kolor... smutku

Ranne promienie zatajają samotność
Ten moment, gdy otwierasz oczy i uśmiechasz się...

Nie patrzyłam na nic, nie licząc nieba
Z okna mego domku, daleko, daleko hen sięgałam wzrokiem
Aż do chmur

Ofiaruję ci
Tyle nagich uczuć
Aż przelewają się przez palce

Czule dotknięty
Tak czule, mój policzek
Czule, jak czule

***

sotto furerarete
kono hoho no tsumetasa ni yatto kidzuita
asa me ga samete
tori no koe ni hajimete kidzuku you ni, totsuzen

mada shiranai nanimo
kokoro ga motometeru mono
shiranai no

sora bakari mite-ita
itsu kara, kou shite
ano kumo no mashita e omoi o tobashite

yume no tsudzuki o ikiru mitai
tayorinai watashi demo, aishite

mune no izumi ni aru namida wa donna iro nano
kanashimi wa...

asa no hikari ga ima kodoku o tsutsunda
anata ga me o akete hohoemu shunkan

sora bakari mite-ita
mado kara, tooku e
ano kumo no mashita e tsurete-ite

ryoute ni wa afuredasu
kirei na kanjou
anata ni sasagetai

sotto furete-ite
sotto kono hoho ni
sotto sotto


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz