22 czerwca 2009

Vampire Knight Guilty ED "Suna no Oshiro"


"Zamek z piasku"
Wykonawca: Kanon Wakeshima




sotto nagareru
shiroi
kawaita kumo ga tooru
hairo no watashi wa
tada jitto kiete iku no o
miteta

hoshi o atsumete
tsukuru suna no oshiro ni
watashi no sasayaka na inori
koborete ochiru
sono ashimoto o
machibuseta nami ga sarau

a world of darkness
a world of silence

kiekakaru inori
kaze ni aorare nagara
sore demo tomori tsuzukete
watashi ga ikudo mo motsure nagara
hieyuku te de
tsukuru suna no oshiro o
machibuseta nami ga sarau

anata e

***

Cichutko płynąc
Białe
Wysuszone chmury omijają
Szarą mnie
Tylko bacznie obserwowałam
Jak znikają

Do zamku z piasku, który zbudowałam
Z zebranych gwiazd,
Zlatuje
Moja maleńka prośba
Fale czekające w spoczynku
Zwalają cię z nóg

Świat Ciemności.
Świat Ciszy.

Modlitwę, która chyba wkrótce zniknie,
Wachluje wiatr
Nieważne - będę ją dalje oświetlać
Gdy mylę się znów i znów
Fale czekające w spoczynku
Zmywają mój zamek z piasku
Swymi oziębłymi dłońmi

Do ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz