22 czerwca 2009

Hero's Come Back i to wcale nie o Kakashim...


God, muszę znaleźć jakiś fajny avatar z Grellem... znaczy, witajcie po przerwie długiej niczym basen Morza Śródziemnego! Tak, wracamy! Choć naprawdę wahałam się długo... na 13 odpowiedzi czy tęsknicie jedna brzmiała "nie"! Prawie zemdlałam z wrażenia, taka była moja reakcja - moje wielkie ego jest chyba znane na pół internetu. A co tam, cały internet.

W każdym razie chciałam powitać w nazym zajebiaszczym składzie tumaczącym nową koleżankę, Ayę! Aya, przywitaj się.

Aya:
Witam państwa! Przed wami ja, czyli Aya-chan - wasza nowa tłumaczka. Uzależniona od neta, Tibii (o.O), japońskich piosenek i Nutelli.
Myślę, że się polubimy, a jak nie to macie problem. Ale raczej się polubimy...
Tłumaczę głównie z angielskiego, ale japoński też trochę znam. Nie lubię wielu rzeczy, ale lubię jeszcze więcej. Jestem uparta i wredna, ale jak chcę to umiem być miła.
Lubię zwierzęta, dzieci i szkołę. I zanim zapytacie - nie uciekłam z wariatkowa. Po prostu jestem trochę dziwna.


Fajnie :D Idealnie wpasowuje się w nasze klimaty :D Anywho... dajcie nam troszkę czasu - uporamy się z tymi requestami i pojedziemy nowe.

Dla ciężko kapujących - tak, singiel dla Shoujo S już wyszedł.

YAAAAAAAY, otwieramy Piekielną Kuchnię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz