23 maja 2009

The Return of Ogłoszenie Parafialne! Ale nie tryumfalny...


Jak nieliczne osoby zapewne zauważyły (nie mamy dobrego shouta jak dawniej) - miałyśmy zawieszonko. Zawieszonko oficjalnie się skończyło, tyle że od razu robimy drugie. NIEEEE! SCHOWAJCIE TE POMIDORY! PRZESTAŃCIE BUCZEĆ! AAAA!

Jestem aktualnie wyprana z jakiejkolwiek ochoty na tłumaczenie, a wszystko co przetłumaczę just sounds wrong. W takich warunkach nie mogę robić tego z taką przyjemnością jak dotychczas i dlatego proszę o chwilę czasu bym mogła wrócić o gry. Głupio mi zostawiać Kunoichi z tym wszystkim i ją też ze sobą zabieram (choć jest "sprawna", how evil can I be).
Dlatego NIE, nie jestem zajęta, NIE, szkoła nie zajmuje mi tyle czasu (serialnie, to największe przegięcie w historii zawieszeń... szczególnie jak robi to jakaś panna z podstawówki), NIE, nie mam dość.
Po prostu brak mi weny.

Zawieszenie trwa do odwołania czyli mogę zacząć tłumaczyć juz pojutrze albo za dwa miesiące. We will see.

***

MoniŚ, do cholery, powinnam w ogóle nie tłumaczyć tego Shugo Chara, ale znaj łaskę pana. Nie wiem, ciężko ci kliknąć na to YesAsia? A może przeczytać zasady? Powiedziałabym coś jeszcze, ale stworzę pozory dobrego wychowania. W celu nauczenia Cię czytać zasady nie powiem Ci dlaczego Twoje ostatnie zamówienie poszło.

Taiga, tak, o dziwo nie było angielskich tekstów do tych IM, a o ile wiem to Toradora! zbiera rekordy popularności. "Shuna no Oshiro" będzie. Choć nie wiem kiedy.

Zamówienie Envy to ostatnie, które listujemy przed i w trakcie zawieszenia. Każde, które pojawi się w ciągu zawieszenia będzie ignorowane.

Kunoichi: Czekajcie! Jeszcze tu wrócimy!

Dedans Gothique President
Ciara

1 komentarz: