6 maja 2009

Fushigi Yuugi Eikou Den OP "Chijou no Seiza"


"Konstelacje nad Ziemią"
Wykonawca: Ueno Youko
Romaji et Translation: Tetris no Miko



Anata wa kitto watashi no yuuki
Anata wa kitto watashi no hikari

Kurayami no naka de mitsuketa akari wa
Watashi o mitsumeru yasashii hitomi
Nakitai hodo no itoshisa ni
Umareta imi o sotto kanjiteta

Hanareteitemo hikisakaretemo
Anata e kokoro habataiteku
Anata wa kitto watashi no tsubasa
Anata no ai wa chijou no seiza

Hitori de arukeba kokoro wa samukute
Meguriau mae ni mou modorenai
Kurushii hodo no kono omoi
Eien tte yondemo ii desu ka?

Nani ga atte mo dare ga tomete mo
Sono hitomi dake shinjite yuku
Anata wa kitto watashi no yuuki
Anata wa kitto hikari dakara

Moshi anata ga kizutsuku sonna toki ni wa ryoute o
Tsubasa no you ni hirogete mamoritai no

Mune ni afureru setsunasa ga
Watashi no hoho o sotto nurasu kedo
Hanareteitemo hikisakaretemo
Anata e kokoro habataiteku
Anata wa kitto watashi no tsubasa
Anata no ai wa chijou no seiza

***

Na pewno jesteś moją odwagą
Na pewno jesteś moim światłem

W ciemności dostrzegłam promień światła;
Dobiegał on z twoich łagodnych oczu gdy na mnie spojrzałeś
Z czułością, która wzbudziła we mnie chęć do płaczu,
Delikatnie dały mi powód do życia

Nawet jeśli się rozejdziemy, jeśli nas rozdzielą
To moja dusza poleci ku tobie
Na pewno jesteś moimi skrzydłami
Twoja miłość to konstelacje nad Ziemią

Jeśli spróbuję iść sama, moja dusza stanie się bryłą lodu
Nie mogę znieść powrotu do tej siebie jaką byłam zanim się spotkaliśmy
Te bolesne uczucia miłości trzymam dla ciebie
Czy mogę nazwać je "wiecznymi"?

Nieważne co się stanie, nieważne kto się wtrąci
Nadal będę wierzyć tylko w twoje oczy
Ponieważ na pewno jesteś moją odwagą
I na pewno jesteś moim światłem

Jeśli kiedykolwiek ktoś cię zrani - uniosę i rozłożę szeroko ręce
Niczym opierzone skrzydła i ochronię cię

Smutek wypływający z mego serca
Delikatnie zwilża moje policzki lecz...
Nawet jeśli się rozejdziemy, jeśli nas rozdzielą
To moja dusza poleci ku tobie
Na pewno jesteś moimi skrzydłami
Twoja miłość to konstelacje nad Ziemią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz