6 maja 2009

Excel Saga, OP "Ai (Chuuseishin)"


Tytuł: Ai (Chuuseishin) [Miłość (Wierność)]
Wykonawca: Excel Girls czyli Kotono Mitsuishi i Omi Minami
Na życzenie P.S.Z



Pilnie poszukiwane romaji lub kanji do wstawki mówionej!

***

Sore wa ai ja nai
Ai wa sore ja nai
Aishiteru kedo ai sarete wa inai

Kesshite ai ja nai
Ketsu wa ai ja nai
Aisaretai keredo motometari wa shinai

Kono mi sasagete inochi nagedashi
Wakime mo furazu
Tada hitasura ni
Damashite sukashite yokohairi
Tanin wo fumitaoshi keri wo kamashite

Tonzura koite

Banana no kawa de koronde mo
Sore wa subete ano kata no tame
Shiite iu nara sore wa kitto
Ai to iu na no chuuseishin

Itsu mo ai ja nai
Ai wa itsu mo ja nai
Ai saresugicha kono mi ga mochimashen

Ima ga chansu da Okaidoku
Guramu ikura de kono mi mo douzo
Guumin wo aite ni hitosoudou shinbun busata ni naru mae ni

Tonzura koite

Hito no michi sura hazurete mo
Sore wa tabun ano kata no tame
Migaeri nado motomeyashinai
Ai yori fukai chuuseishin

Ochite yuku no mo oboreru no mo
Nani mo kamo ga ano kata no tame
Baka demo aho demo kamawanai
Ai to iu na no chuuseishin

***
To nie jest miłość
Miłość to to nie jest
Jestem zakochana ale nie jestem kochana

To definitywnie nie jest miłość
Seks nie jest miłością
Chcę być kochana ale
Nigdy tego nie szukałam

Oferuję siebie i oddam swoje życie
Nie patrząc ani w lewo ani w prawo
Będę poważnie
Oszukiwać, bałamucić, przeszkadzać
I stratuję i skopię wrogów

I się stąd kuźwa wydostaniemy!

Nawet jeśli poślizgnę się na skórce z banana
To wszystko jest dla niego
Muszę przyznać, że to najprawdopodobniej
Rodzaj wierności zwany miłością

To nigdy nie była miłość
Miłość nie jest wieczna
Jeśli będę kochana zbyt mocno, zostanę zniszczona!

Teraz twoja szansa, to okazja
Możesz nawet mieć moje cało za rozsądną cena za gram
Zanim będzie przeciek do prasy i rozruchy wśród tłumu idiotów

I się stąd kuźwa wydostaniemy

Nawet jeśli zejdę z ścieżki człowieczeństwa
To prawdopodobnie tak czy tak dla niego
Nie oczekuję żadnej nagrody
Wierność jest głębsza od miłości

Nawet gdybym miała upaść i gdybym miała się utopić
To wszystko jest dla niego
Nie troszczę się o to, że jestem idiotką
To rodzaj wierności zwany miłością

1 komentarz: