10 maja 2009

FullMetal Alchemist, IM Edward Elric "RETURNABLE MEMORIES"


Tytuł: RETURNABLE MEMORIES (Wspomnienia do zwrotu)
Wykonawca: Romi Paku jako Edward Elric
Na życzenie Envy



moeru you na yuugure ni terasareta senaka ni wa
samekitta te no hira wa todokanai

sukui age kudake chiru suna no kakera nanka ja
futari wo tsunaida egao o torimodosu koto sae dekinai

kanashimi ga kono mune o eguru hodo no
migite ni wa itami sae nai keredo
ushinatta nukumori o wasurenai
sashi nobeta kono te ni wa kitto nanika nokoshitemiseru

koukai o furiharai kono kisha ni norikonda
yakusoku o hatasu tame hashitteyuku

kurushimi no kazu dake shiawase ni nareru no nara
ore tachi wa doko e mukatte nani o te ni ireru no darou ka

doko made mo tsudzuiteku rasen no you ni
nigeru koto dekinai michi o aruite
shinjitsu o shiru tsumi ni furuete mo
kurushimi o chikara ni mokaetemiseru doko e itte mo

kanashimi ga kono mune o eguru hodo no
migite ni wa itami sae nai keredo
ushinatta nukumori o wasurenai
sashi nobeta kono te ni wa kitto nanika nokoshitemiseru

***

Moja całkowicie oziębła dłoń nie dosięga
Twoich pleców, które błyszczą nad palącym się zmierzchem

Ziarenka piasku, które podnoszę i rozrzucam
Nie mogą nawet odzyskać uśmiechów, które nas połączyły

Nie ma takiego smutku by wydrążył moją pierś
Nie ma nawet bólu w mojej prawej ręce
Ale nie zapomnę ciepła, które straciłem
Pokarzę, że w mojej wyciągniętej dłoni na pewno coś zostało

Pozbyłem się żalu i wszedłem do tego pociągu
Wyruszę i pobiegnę wypełnić me obietnice

Jeśli tylko cierpienia mogły zmienić się w szczęście
Gdzie by nas to doprowadziło i co byśmy zyskali?

Jak spirala, która wiecznie trwa
Nawet jeśli szedłbym drogą z której ucieczki nie ma
I wzdrygną przed grzechem znajomości prawdy
Pokarzę, że zmienię cierpienie w siłę gdziekolwiek bym był

Nie ma takiego smutku by wydrążył moją pierś
Nie ma nawet bólu w mojej prawej ręce
Ale nie zapomnę ciepła, które straciłem
Pokarzę, że w mojej wyciągniętej dłoni na pewno coś zostało

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz