6 maja 2009

Claymore, OP "Raison D'Etre"



'Powód do Życia"
Wykonawca: Nightmare



Ah ikutsumono yoru wo koeta
kootta yume to kieyuku namida
Warm me, Warm me, Wrap me

ichido subete wo wasureta hazu na no ni
hito wo aisenai kono mi ga nikui

dokomade aruitemo owari ga mienai
kako no kioku wo michizure ni
kono mi wa nani iro ni somariyuku no darou
kotae wo sagashiteiru

mou modoranai ketsubetsu no hi
fukaku nezashita kizu wa kienai
Hide it, Hide it, Hide me

ryoute ni mochikirenai hodo no hoshikuzu
hitotsu, mata hitotsu sora ni kaeshite

yowakute mijimena jibun wa ano koro
nani mo shirazu ni ikiteita
soredemo itsudemo asu wo yume mite wa
yubiori kazoeteita

ikiru imi nado shiranai mama de ii
itsuka waraeru hi ga kuru naraba

ano hi, anata no kotoba hitotsu de
tsuyoku nareru kigashita yo
"nani mo kawaranai de ima no mama de ii"

imademo kokoro no dokoka ni anata ga iru kara
mayowazu ni aruite ikeru
owari ga mienakute mo ii to omoeta yo
tabi yuku ETORANJE kotae wa shiranakute ii

***

Aaach, przemierzyłem wiele nocy
Zamarznięte sny i niknące łzy
Ogrzej mnie, ogrzej, otul

Raz zapomniałem o wszystkim jednak
Nienawidzę tego ciała, które już nigdy nie pokocha

Nieważne jak długo idę - nie widzę końca drogi
Ciągnę za sobą wspomnienia minionych dni
Ciekawe jakim kolorem zostanie splamione moje ciało
Poszukuję na to odpowiedzi

Nie mogę już wrócić do dni wolnych od rozlewu krwi
Głębokie blizny, zakorzenione we mnie, nie znikną
Ukryj je, ukryj, ukryj mnie

Moje zniszczone ręce wyciągam ku odrzuconej gwieździe
Sam, znowu sam, będę musiał z powrotem ułożyć ją na niebie

I mimo, że jestem słaby i nieszczęśliwy to nie ma przy mnie nikogo - jak wtedy
Nie jestem w stanie dać tu znaku w krótkim oddechu
Dlatego właśnie zawsze będę miał przed oczyma sen o jutrze
Przeliczając jednocześnie me palce zamknięte w klatce

Dobrze jest nie zmieniać się jeśli znasz sensu życia
Pewnego dnia zrobię wszystko, by zaznać dni pełne śmiechu

Tamtego dnia same twoje słowa
Sprawiły, że zapragnąłem stać się silniejszy
"Nieważne jak bardzo się zmienisz - jesteś w porządku tym kim jesteś teraz"

Teraz jesteś ze mną i moje serce powróciło
Odchodzę, by iść naprzód - tylko po, by się zgubić
Nie widzę końca, ale myślę, że tak jest dobrze
Wyruszę w daleką podróż - to nic, że nie znam odpowiedzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz