13 października 2011

Gravitation, IN "Shining Collection"


"Lśniąca Kolekcja"
Wykonawca: Nittle Grasper
Ans. Shu



Vocaloidów nie będzie. Niezła intuicja *chuu*
Ale to jest dobre. Make me shining~~~

***

garasu no bedo ni toraware no motion
tesaguri de shukujo wa kamikudaku
soliday na tail de midara na hane collection
himei hodo mujaki na yoruga hoshii

[yuuutsu no borode odoru]
jiyuu to uso ni tsuda nukare
[moroku maichiru puzzle]
kono shihai kara tobitate

kiss shining hitomi ni kuchizukete
toke dasu hanabira mo jama ni naru
make me shining irozuku shigeki no hate ni
kagayaki hajimeta maboroshi

shikai wo nukedashita panorama no dimension
kanpeki na gitai wa tada furueru
cheap na shokushu wa mitsu wo motomeru reaction
tsumetakutemo hiwai na kimi ga mitai

[nanairo ni moteasobu]
waki-da-shita kairaku no umi
[kage ga fuchidoru game]
kono sekai kara uchinuke

kiss shining kodoku wo katashidori
karamaru koukai ga kuu wo kiru
make me shining chirabaru kokoro no hahenra
mabushiku sugisaru kibou ni

ta-iki wa somaru, akaku nureta yubisaki ni
habatakenu, chou no namida
subete wa suna ni naru
[shining, make you cry...]

kiss shining hitomi ni kuchizukete
toke dasu hanabira mo jama ni naru
kill me shining irozuku shigeki no hate ni
kagayaki hajimeta maboroshi

please don't cryin' kodoku wo katashidori
karamaru koukai ga kuu wo kiru
make me shining chirabaru kokoro no hahenra
mabushiku sugisaru kibou ni

***

Ruch wpadł w pułapkę szklanego łóżka
Pani ostrożnie przesuwa po nim dłonią; wytłumaczyła wcześniej
Zamiatając ogonem płaszcza* i kolekcją obscenicznych piór,
Że pragnie nocy tak wypełnionych niewinnością, by doprowadziły jej do wycia z bólu

[tańczę otoczony kratami depresji]
Wolność i kłamstwa przeszywają mi serce
[Delikatne elementy układanki kruszą się]
Wyruszę, by rozwinąć skrzydła i odlecieć od tej kontroli

Lśniący pocałunek, całuję twoje oczy
I stapiam tym samym płatki, które stoją mi na drodze
Dodaj mi blasku, na końcu kolorowego podniecenia
Odnajdziemy iluzję zaczynającą lśnić

Wymiar jak panorama jakoś umknął moim oczom
A to tam znajduje się twoje idealne ciało, które nie potrafi przestać drzeć
W odruchu wyciągam niegodne dłonie chcąc nareszcie poznać twoje sekrety
Jestem zimny jak lód, ale chcę poznać twoją nieprzyzwoitą twarz

[bawię się tobą pośród siedmiu kolorów]
Morze radości wypłynęło ze mnie--
[cienie opatulają role jakie przyjmujemy w tej grze]
I wyzwoliły się z klatki świata

Lśniący pocałunek, przybierasz formę mej samotności
A oplątany żal klinem staje między nami
Dodaj mi blasku, kawałki mego kruszącego się serca wracają do
Najjaśniejszych chwili moich niegdysiejszych nadziei

Maluję powietrze czerwienią mokrych palców i łzami
Motyla niezdolnego do poruszania skrzydłami
... wszystko zmienia się w piach
[jasność, doprowadzam cię do łez...]

Lśniący pocałunek, całuję twoje oczy
I stapiam tym samym płatki, które stoją mi na drodze
Zabij mnie blaskiem, na końcu kolorowego podniecenia
Odnajdziemy iluzję zaczynającą lśnić

Proszę, nie płacz, przybierasz formę mej samotności
A oplątany żal klinem staje między nami
Dodaj mi blasku, kawałki mego kruszącego się serca wracają do
Najjaśniejszych chwili moich niegdysiejszych nadziei

***

* ani ja ani internet nie mamy pojęcia co to jest "soliday".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz